י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
זה הסכום

השרים סיכמו: מיליוני שקלים לתוכנית הבריאות לציבור החרדי

במסגרת התוכנית לצמצום פערי בבריאות במגזר החרדי בשנת 2024-2025 יקודמו בין השאר צעדים לקידום אורח חיים בריא ופעיל, מהלכים לקידום בריאות וחוסן נפשי, הסברה ותוכניות לתזונה בריאה לכלל הגילאים. סגן השר לפיתוח חרדי הרב אורי מקלב: "בתוכנית זו אנו בונים את הכלים הנכונים והיעילים תוך הנגשת המידע באופן אקטיבי לציבור"

השרים סיכמו: מיליוני שקלים לתוכנית הבריאות לציבור החרדי
סגן השר אורי מקלב והשר אוריאל בוסו צילום: באדיבות המצלם

סגן השר לפיתוח חרדי אורי מקלב ושר הבריאות אוריאל בוסו קיימו הבוקר מפגש עבודה משותף יחד עם גורמי המקצוע ממשרד הבריאות ומהרשות החרדית בה הוצגה בפניו התוכנית לצמצום פערי הבריאות בחברה החרדית לשנת 2024 במימון הרשות החרדית. 

השרים דנו בהיבטים השונים של התכנית ודרכי הפעילות שלה בשטח בהיבט המעשי, וסיכמו השניים על המשך קידום התוכנית בשנת 2024-2025 התוכנית הינה מיזם משותף של הרשות החרדית ומשרד הבריאות והיא מוערכת בהיקף של כ-16 מיליון שקלים, ותמומן כאמור על ידי הרשות החרדית בכלים המקצועיים של משרד משרד הבריאות. במסגרת התוכנית לצמצום פערי הבריאות במגזר החרדי יקודמו בין השאר צעדים לקידום אורח חיים בריא ופעיל, מהלכים לרפואה מונעת, מהלכים לקידום בריאות וחוסן נפשי, הסברה ותוכניות לתזונה בריאה לכלל הגילאים בדרגש על הגיל הרך.  

שר הבריאות אוריאל בוסו אמר: "משרד הבריאות בהובלתי פועל כל העת לצמצום פערים בתחום הבריאות, לרבות בחברה החרדית. הנגשה והסברה נכונה של נושא הבריאות על כל רבדיו בקרב האוכלוסיות השונות יביאו לקידום בריאות הציבור, למניעת מחלות ולהצלת חיים. אעמוד על כך שהתוכנית תיושם ותצא אל הפועל על הצד הטוב ביותר. אני מודה לסגן השר הרב אורי מקלב על ההתמדה והמחויבות לבריאות הציבור החרדי ועל שיתוף הפעולה הפורה עם משרד הבריאות".

סגן השר לפיתוח חרדי הרב אורי מקלב אמר: התוכנית המקודמת מביאה בשורה של ממש בתחום בריאות הציבור החרדי, אנחנו עדים להשלכות הרפואיות הקיימות לחוסר הידע והנגשת הכלים הקיימים בציבור החרדי, הציבור סובל מכך ואנחנו פועלים לצמצום הפערים הקיימים בין הציבור החרדי והציבור הכללי, בתוכנית זו אנו בונים את הכלים הנכונים והיעילים תוך הנגשת המידע באופן אקטיבי לציבור. על אף הקיצוצים הרבים והמשאבים המועטים בחרנו בהצלת חיים והשארנו תוכנית זו לטובת הציבור, אני מודה לשר הבריאות שבמשמרת שלו תוכנית זו קורמת עור וגידים, אנשי משרד הבריאות פועלים באופן כן כדי לשפר את הבריאות בציבור החרדי.

אורי מקלב אוריאל בוסו בריאות משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד