י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אחרי שנתיים: בד"ץ אגו"י מחדש את שחיטת העופות

אחרי שנתיים: בד"ץ אגו"י מחדש את שחיטת העופות בכשרות מהדרין תחת מותג 'אגודים' במפעל 'עוף ירושלים'

ן רבי ישראל ברזובסקי בסיור במשחטה
ן רבי ישראל ברזובסקי בסיור במשחטה

מתחרה חדש ומבטיח בענף העופות בכשרות מהדרין: לראשונה מזה שנתיים, מחדש בד"ץ אגודת ישראל את שחיטת העופות בכשרות מהדרין תחת המותג 'אגודים למהדרין'. השחיטה תתבצע במפעל 'עוף ירושלים' באזור התעשייה עטרות, והמוצרים יופצו כבר בימים הקרובים ברשתות המזון ובמרכולים ברחבי הארץ.

השחיטה תתבצע תחת פיקוחם ההדוק של רבני בד"ץ אגודת ישראל, הגאון רבי בנימין אדלר, הגאון רבי ישראל ברזובסקי, והגאון רבי יצחק אייזיק פראג. בהנהלת הבד"ץ אומרים כי מוצרי 'אגודים' ישווקו במחירים זולים משמעותית ביחס לענף, לרווחת הציבור.

בשיחה עם מנכ"ל 'עוף ירושלים' מר דני מזרחי, הוא מספר כי במפעל שמחו מאד לחדש את השחיטה המהודרת של בד"ץ אגו"י. "פעלנו תחת פיקוחו של הרב אדלר במשך שנים רבות, ואנו שמחים לשוב ולשווק לציבור מוצרי עופות במחירים זולים משחיטה שתתנהל בהתאם להוראות ולהנחיות הבד"ץ, שחותמת הכשרות שלו ידועה ומפורסמת כמי ששחיטתו מקובלת על כל שכבות היהדות החרדית".

שחיטת העופות המהודרת בכשרות בד"ץ אגודת ישראל במפעל 'עוף ירושלים', מתחדשת לאחר פסק זמן של שנתיים במהלכן לא ניתן היה להשיג מוצרי עופות ובקר למהדרין בכשרות הבד"ץ. במסגרת תנופת ההתחדשות העוברת על בד"ץ אגו"י בשנה האחרונה, ולאור הביקוש הרב ההולך וגדל בעסקים העומדים תחת כשרות הבד"צ למוצרי בשר ועופות בכשרות מהדרין של הבד"ץ, הוחלט לחדש את השחיטה המהודרת לפי כל הידורי הכשרות שהיו נהוגים בשחיטת הבד"ץ מקדמת דנא, ובהוראת רבני הבד"ץ עוד להוסיף כהנה וכהנה בהידורי הכשרות למען יאכלו ענווים וישבעו.

בשנה האחרונה ניהלה הנהלת בד"ץ אגו"י מגעים מול מספר משחטות, במטרה לארגן שחיטה מהודרת שתעמוד מחד בכל דרישות הכשרות המחמירות, ומאידך תספק לציבור עופות במחיר זול כדי להקל על הציבור. לאתגר נענתה בסופו של דבר הנהלת משחטת 'עוף ירושלים', שנענתה לדרישות הכשרות המחמירות של בד"ץ אגו"י והתחייבה לספק מענה גם מבחינת מחירי המוצרים שישווקו במחירים זולים ותחרותיים.

בשיחה עם ראשי הנהלת בד"ץ אגו"י השבוע, הם הצהירו כי בכוונתם להמשיך ולקדם שיתופי פעולה נוספים עם מפעלים וחברות במטרה להרחיב את מעגל מוצרי המזון בכשרות מהדרין לרווחת הציבור. בהנהלת הבד"ץ מקוים כי לאחר חג הפסח יוכלו להתקדם גם בנושא שחיטת בקר מהודרת בחו"ל, כשלשחיטה תצא בע"ה משלחת מורחבת של רבני הבד"ץ, שוחטים ומשגיחים, על מנת לספק לציבור מוצרי בקר בכשרות המהדרין של בד"ץ אגו"י, גם הם במחירים זולים לרווחת הצרכנים.

















עופות מהדרין אגודים שחיטה מותג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד