כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ירד מהאפס • לפיד הציג את תוכנית הדיור של מפלגתו

יו"ר יש עתיד הציג את תוכנית הדיור באתר בניה בראש העין, תקף את נתניהו וקרא למבקר לפרסם את הדו"ח בנושא

ירד מהאפס • לפיד הציג את תוכנית הדיור של מפלגתו

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, הציג היום (א) באתר בנייה בראש העין את תוכנית הדיור של 'יש עתיד'. "לנו יש רק מטרה אחת. שכל זוג צעיר ממעמד הביניים הישראלי יצליח לקנות דירה. זה יהיה קשה, אבל אנחנו לא נפסיק לעבוד עד שזה יקרה".

"אני מברך על החלטת מבקר המדינה לפרסם דו"ח מיוחד על נושא הדיור. הדו"ח צריך להתפרסם, ונתניהו יודע היטב למה הוא מנסה למנוע את פרסומו. הציבור צריך לדעת עם מה היינו צריכים להתמודד בשנה ושמונה חודשים האחרונים, ומי אשם בעליית המחירים המטורפת הזו. במשך שנה ושמונה חודשים נאבקנו במשבר הדיור, מול ראש ממשלה שניסה כל הזמן לתקוע לנו מקלות בגלגלים".

"בספטמבר הקרוב, יעברו לגור בשכונה הזו 1,200 משפחות. הילדים שלהם, ילמדו בבית הספר החדש שבנבנה בשכונה, ובגני הילדים החדשים הסמוכים. הם חלק מ-15,700 דירות שהוצאנו לדרך, בשכונות חדשות בראש העין. ועוד 11,800 במודיעין.ו-7,598 בקרית גת. 7,230 בקרית ביאליק. 2,500 ברמת אליהו בראשון לציון ו-17,400 בצריפין. זה מה שעשינו בשנה ושמונה חודשים בקבינט הדיור. בנינו. כי הדבר היחיד שיוריד את מחירי הדיור בישראל הוא לבנות ולבנות ולבנות".

"לנו יש רק מטרה אחת. שכל זוג צעיר ממעמד הביניים הישראלי יצליח לקנות דירה. זה יהיה קשה, זו תהיה ההוצאה הכי גדולה שתעשו בחייכם, אבל אנחנו לא נפסיק לעבוד עד שזה יקרה. כי זו לא מלחמה על דיור, זו מלחמה על דור. על דור שלם שמרגיש שהמדינה ויתרה עליו. ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שהדור הזה יוותר על המדינה".

במהלך דבריו התייחס יו"ר מפלגת 'יש עתיד' גם לדו"ח המבקר המדינה הצפוי להתפרסם בנושא הדיור ואמר: "אני מברך על החלטת מבקר המדינה לפרסם דו"ח מיוחד על נושא הדיור. הדו"ח צריך להתפרסם, ונתניהו יודע היטב למה הוא מנסה למנוע את פרסומו. הציבור צריך לדעת עם מה היינו צריכים להתמודד בשנה ושמונה חודשים האחרונים, ומי אשם בעליית המחירים המטורפת הזו. במשך שנה ושמונה חודשים נאבקנו במשבר הדיור, מול ראש ממשלה שניסה כל הזמן לתקוע לנו מקלות בגלגלים. ההזנחה של נתניהו גרמה לעליית מחירים של יותר מ-80% במחירי הדירות והמבקר צריך לבדוק לא רק את עליית המחירים הזו, אלא גם למה נתניהו עשה הכל כדי להפריע לנו להוריד את המחירים".
לפיד דיור מעמ אפס נדלן בניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד