כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מכבי באלעד: הנהלת המחוז סיירה בעיר

הנהלת מחוז המרכז של מכבי ערכה סיור מקיף באלעד ונפגשה עם רבני העיר, עם ראש העיר ונציגי הציבור • צפו

מכבי באלעד: הנהלת המחוז סיירה בעיר

הנהלת מחוז המרכז בראשות ראש המחוז הגב' דבורה חסיד ומנהלי מרחב אלעד במכבי שירותי בריאות, ערכו בשבוע האחרון ביקור מקיף באלעד במסגרתו נפגשו עם רבני העיר והקהילות, עם ראש העיר, סגנו וחברי המועצה ובמרכזים הרפואיים של מכבי בעיר.

בסיור השתתפו עוד הרופאה המחוזית ד"ר סיגל רינגל, מנהל הכספים במחוז מר קובי לוי, מנהלת השיווק במחוז הגב' מיקי קטלן, מנהלת מרחב אלעד הגב' חגית סגל רונן, מנהל מרכז רפואי נחלת יצחק הרב ברוך שטרן ומנהל מרחב בני ברק, אליהו עובדיה, שהיה בשנים האחרונות מנהל מרחב אלעד.

הסיור נפתח במעונו של המרא דאתרא הגר"מ מלכה, אשר סיפר למשלחת על הקשר ההדוק של הקהילה ורבני העיר עם מכבי שירותי בריאות וציין לשבח את הפעילות המבורכת שנעשית על ידי הנהלת המחוז והמרחב לקידום הבריאות בקהילה, לרפואה מונעת ולקיום אורח חיים בריא. בפגישה השתתף גם סגן ראש עיריית אלעד, צוריאל קריספל, שהעלה רעיונות להמשך שיתוף פעולה עם הקהילה.

לאחר מכן הגיעה הנהלת המחוז והמרחב למעונו של הרה"ג רבי דב רוזין, רב שכונת דרך החיים בעיר, אשר שיבח את הנהלת מרחב אלעד וצוות הרפואה על עבודתם המסורה להרחבת השירותים והנגשתם בהתאמה מלאה לאורח החיים של התושבים בעיר. בעניין זה הזכירה ראש המחוז, הגב' דבורה חסיד, את הפעילויות החדשות הנעשות במגוון תחומים לקידום הבריאות בקהילה, לצד הוספת שירותים ועיבוי השירותים למבוטחי מכבי באלעד. בפגישה השתתף גם יו"ר ועדת תו"ב ומחזיק תיק הבריאות בעירייה, אברהם שטרן.

במשרדי מוסדות ויז'ניץ בעיר התקבלה המשלחת על ידי מנכ"ל המוסדות וסגן ראש העיר, חיים מאיר כץ, שציין בפני המשתתפים כי תושבי העיר חשים ומוקירים את הקשר המשמעותי של נציגי הציבור בעיר עם הנהלת מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות אשר שמחים לסייע בכל עת לרווחתם ובריאותם של כלל תושבי אלעד ובוודאי בכל הקשור למבוטחים עצמם.

ראש העיר ישראל פרוש, שאירח את הנהלת המחוז והמרחב בלשכתו, הביע הערכה רבה למכבי שירותי בריאות על שיתופי הפעולה הרבים שלהם עם העירייה בכל משימה שהיא נדרשת במסגרת קידום בריאותם של תושבי העיר וביקש להרחיב שיתוף הפעולה במגוון תחומים.

ראש המחוז, הגב' דבורה חסיד, ציינה כי "מכבי מובילה את נושא קידום הבריאות בקהילה, מתוך אמונה שבריאות טובה מתחילה בקיום אורח חיים בריא ונכון. אנו פועלים בשיתוף פעולה בנושא קידום הבריאות יחד עם הרשויות השונות במחוז ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם עיריית אלעד. יש לנו עוד תכוניות רבות לפעילויות למען קידום בריאותם של כלל תושבי העיר. מכבי תמשיך להשקיע ולעזור מתוך הערכה רבה לעיריית אלעד ולעומד בראשה ותעמיק את הקשר ושיתוף הפעולה לרווחת התושבים".

למכבי שירותי בריאות שני מרכזים רפואיים גדולים באלעד – במרכז המסחרי 'נחלת יצחק' וברחוב ניסים גאון, שם גם קיימת מרפאת מכבי-דנט ובית מרקחת של 'מכבי פארם' ששופץ רק לאחרונה. השירותים הרפואיים של מכבי באלעד כוללים את כל שירותי הרפואה הראשונית כנשים, ילדים ומשפחה, לצד כל מגוון שירותי הרפואה המקצועית כרפואת עור, עיניים, אף אוזן גרון וכדומה, מרפאות אחיות, מעבדה ושירותי משרד. מכבי מפעילה גם מכון לבריאות האישה, שירותי אורתופדיה, תזונאים, קלינאי תקשורת, מכון פיזיותרפיה, מכון להתפתחות הילד הפועל בשיתוף 'מכון אחיה' ועוד. בעיר פועלת אחות עצמאית של מכבי בשיתוף עם רופאי המרחב גם בשעות הערב. במרכז הרפואי 'נחלת יצחק' ישנה מרפאה גדולה ומושקעת של 'מכבי טבעי'. כן פועלת מכבי בשיתוף פעולה עם מרפאת לילה מקומית המעניקה שירותי רפואה מתקדמים גם למבוטחי מכבי. בנוסף פועלת מכבי לקידום הבריאות בקרב תושבי אלעד, באמצעות סדנאות קידום בריאות מותאמות לקהילה וכדומה.



















מכבי בריאות אלעד מחוז חסיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד