י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הזדמנות חוזרת? מכרזים לאלפי דירות חדשות בחריש

בקרוב יפורסמו מכרזים ל-3000 יחידות דיור בחריש לשכונה חדשה בעיר • מומחה נדל"ן: "הזדמנות חוזרת לאכלוס חרדי של העיר"

חריש. צילום: פלאש 90
חריש. צילום: פלאש 90



אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, יתפרסם בשבועיים הבאים ספר מכרזים ל –3,000 יח"ד בעיר חריש, בשכונת המגף, שכונה חדשה המנותקת מהעיר הנוכחית. עבודות הפיתוח על ידי משרד הבינוי כבר החלו במקום, מה שיקצר את הליכי התכנון והבינוי בעתיד.

ראש המועצה בחריש, יצחק קשת, חרדי שנבחר ברוב גדול בבחירות האחרונות, טוען כי לפי המידע שבידו, מתוך כשלושת אלפים רוכשי דירות בעיר, אלף מתוכם חרדים שרכשו דירות באמצעות עמותות וקבלנים.

אבל זה לא הכל. לפי הנתונים שפרסם לאחרונה משרד האוצר, קרוב לחמישים אחוז מרוכשי הדירות בחריש, כולל חילוניים ודתיים, הם משקיעים. מבחינת הציבור החרדי המשמעות היא: עתידה של חריש לא הוכרע.

"יש עתיד לציבור החרדי בחריש", אומר יוסף מולכו יזם ומנכ״ל 'לב חריש', "גם אם היא לא תהיה עיר חרדית הומוגנית כמו בני ברק ומודיעין עילית, היא יכולה להיות עיר הטרוגניות ומוצלחת כמו בית שמש ואשדוד. נכון, רצינו שחריש תהיה עיר חרדית, אבל כמאמר הסלוגן, 'בכביש תהיה חכם ולא צודק', גם כאן אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למציאות בשטח ולראות מה ניתן לעשות כיום בחריש", אומר מולכו.

בעקבות המכרז החדש, אומר מולכו, כי לציבור החרדי יש כאן הזדמנות פז לזכות במכרזים ולקבוע את צביונה החרדי של העיר באזור חדש בעיר. מדובר בשכונה מנותקת מהעיר הנוכחית. במיקום מרכזי.
חריש נדלן ציבור החרדי דירות עמותה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד