י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בגלל חילול חג - הוסר ההכשר ממקדונלדס

רבה של ירושלים הסיר בערב שבת את תעודת הכשרות מ'מקדונלדס הכשר' ברחוב בן יהודה, שנפתחה טרם יציאת חג השבועות

בגלל חילול חג - הוסר ההכשר ממקדונלדס


רבה של ירושלים למען השבת: הגאון הרב אריה שטרן הורה לנציג המועצה הדתית בירושלים להסיר בערב שבת האחרון את תעודת הכשרות של 'מקדונלס הכשר' ברחוב בן יהודה במדרחוב בירושלים, לאחר שהתקבלו בלשכתו תלונות על פתיחת החנות והוצאת שולחנות טרם יציאת חג השבועות ביום ראשון שעבר.

בעקבות המקרה נוצר קשר בין המועצה הדתית לאנשי החנות בניסיון לברר את סיבות המקרה, אולם לאחר דחייה חוזרת ונשנית של גורמים בחנות, החליט רבה של ירושלים להסיר את התעודה עד לבירור המקרה באמצעות הזמנת בעלי המסעדה לפגישה עם הרב.

"חבל שרק לאחר שהורדנו את הכשרות הם פתאום התעשתו והתחילו לנסות לקבוע פגישה והסבירו שהגורמים שדיברנו איתם לא הבינו אותנו וכו'", אמר גורם במועצה הדתית. "הרב שטרן יישב איתם ברגע שיגיעו על מנת לברר איתם את הנושא מתוך מטרה להביא את הכשרות לרמתה הגבוהה ביותר".

במועצה הדתית אומרים כי פעילותו של הרב היא לא רק נגד בעלי העסקים. "רק בשבוע שעבר פורסם כי הרב פיטר שני משגיחים שלא עשו את עבודתם כמו שצריך ובכוונתו להקפיד על המשגיחים והמושגחים במטרה שיבצעו את עבודתם נאמנה".

לדברי מקורבו של הרב שטרן, נושא השבת חשוב לו מאוד ולפני כשבועיים אף טרח לחנות חמוצים בשוק במטרה לעודד את בעלי העסק על מלחמתו למען אי פתיחת עסקיו בתל אביב בשבת.
עסק שסת מקדונלדס כשרות תעודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד