כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מעצרים נוספים בפרשת חשבונות הבנק ב-UBS

הבוקר נעצרו רופא שיניים מאזור המרכז ושכיר מצפון בחשד להעלמת הכנסות שנבעו מאחזקת חשבונות בבנק בשוויץ

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90


סורין הרשקוביץ (62) מגני תקווה, בעליה של מרפאת שיניים פרטית בגבעתיים ומיכאל ורנר (63) מעתלית, כיום שכיר ובעברו בעל עסק לממכר חומרי אריזה בחיפה, הם שני החשודים הנוספים בפרשת "חשבונות הבנק של ישראלים ב-UBS שוויץ". השניים נעצרו ושוחררו הבוקר תוך הפקדת ערבויות כספיות של 250,000 ₪ לכל אחד.

כזכור, משרד פקיד שומה חקירות חיפה והצפון מנהל חקירה מורכבת ורחבת מימדים בפרשת חשבונות בנק המוחזקים על ידי ישראלים בבנקים שוויצרים בהיקף המסתכם במאות מיליוני אירו. עד כה, רוב הנחקרים בפרשה היו לקוחותיו של רוני אליאס, יועץ השקעות בבנק UBS השוויצרי. לפני כחודש, חלה התפתחות בחקירה ונחקרו שני חשודים מרשימה נוספת ואחרת של לקוחות בנק UBS בשוויץ, שהגיעה לידי החוקרים באמצעות יחידת יעדים של הרשות. גם שמם של הרשקוביץ וורנר הופיע ברשימה הנוספת והאחרת.

הרשקוביץ וורנר חשודים כי במשך תריסר שנים, החל מ- 2003 העלימו הכנסות שנבעו להם מאחזקת חשבונות בבנק UBS בשוויץ. יתרת חשבונו של הרשקוביץ עומדת על 700,000 פרנק שוויצרי ושל ורנר על 400,000 פרנק שוויצרי. בחיפושים שנערכו בבתיהם של השניים נמצאו מסמכים הקושרים כל אחד מהם לחשבון הבנק שלו.

כב' השופטת שולמית ברסלב מבית משפט השלום בחיפה אישרה הבוקר את הסכמת הצדדים לשחרורם של החשודים בתנאים מגבילים, בכלל זה הפקדת ערבויות בסך רבע מיליון ₪ ע"י כל אחד מהחשודים ועיכוב יציאתם מהארץ למשך ששה חודשים.
מעצרים חשבונות שוויץ רופא העלמת מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד