ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

סוף טוב: צוות משותף לש"ס, כולנו והליכוד ינסח את חוק הכשרות

לאחר הפיצוץ שאירע היום בין כולנו לש"ס בעקבות דחיית ההצבעה על חוק הונאה בכשרות של ח"כ יואב בן צור, הוחלט על הקמת וועדה משותפת בה יהיו נציגים לשתי המפלגות ולליכוד, כדי למצוא נוסח מוסכם • ומי יהיו חברי הוועדה?

כחלון ודרעי. צילום: פלאש 90
כחלון ודרעי. צילום: פלאש 90


פרסום ראשון: בעקבות המשבר שנוצר הצהריים (א) בין מפלגות ש"ס וכולנו בנושא חוק הכשרות ודחיית ההצבעה לשבוע הבא, סיכמו מוקדם יותר היום ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר שס אריה דרעי כי יוקם צוות מו"מ בין המפלגות, במטרה להגיע להבנות ולמנוע את המשך המשבר.

בצוות המו"מ שהוקם יהיו חברים מטעם ש"ס עו"ד ארז מלול, יועץ החקיקה של שר הדתות דוד אזולאי, וגב' נילי ברוש, יועצת ומקשרת בין הממשלה לכנסת של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי. מטעם כולנו יהיו בצוות חברי הכנסת רועי פולקמן ורחל עזריה, וכן עו"ד סהר פינטו המייצג את מפלגת כולנו. מטעם הליכוד יקחו חלק השר זאב אלקיין אשר עמד בראש צוות המו"מ הקואליציוני מטעם הליכוד וכן יו"ר הקואלציה ח"כ צחי הנגבי.

גורם בש"ס אומר ל'בחדרי חרדים': "אנו מקווים שהשותפים הקואליציוניים לא יפרו את ההסכם הקואליציוני, שנחתם לא לפני זמן רב".

מוקדם יותר היום, בשיחה עם 'בחדרי חרדים', הסביר יו"ר סיעת כולנו ח"כ רועי פולקמן את השתלשלות העניינים: "אני אמרתי בצורה ברורה לש"ס שהחוק יעבור, אבל שאני מבקש שישבו איתנו לפגישה מסודרת כדי שנוכל לחיות עם נוסח שיהיה מקובל עלינו. היה סיכום שהיו לו עדים רבים, שהשתתף בו גם יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור, שבו הם נותנים לנו זמן - לפחות שבוע וחצי - לשבת ולנהל דיון על מתווה החוק. היה סיכום כזה באלו המילים, כדי שהדברים בקואליציה יתנהלו באוירה של שותפות והסכמה".
כולנו שס הסכמה וועדה כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד