כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

היענות אדירה לכנס המנהלים השנתי של מכבי

אורח הכבוד, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן: "המדד להצלחה הוא הגברת אמון התושבים במערכת הבריאות בארץ, וזו נקודת ציון לשבח למכבי המנהלת את ענייני הקופה בשקיפות מלאה"

היענות אדירה לכנס המנהלים השנתי של מכבי


בכנס מיוחד שנערך על ידי מכבי שירותי בריאות השתתפו קרוב ל- 1000 מנהלים ממכבי, אסותא, מכבידנט, מכבי טבעי, מכבי care, בית בלב ועוד. במהלך הכנס הועלו סוגיות מרכזיות וחשובות המעסיקות את מערכת הבריאות בישראל. מנכ"ל מכבי מר רן סער הציג את עקרונות העבודה של מכבי יחד עם כל החברות המקיפות אותה, והדגיש כי "מכבי בדרך להיות ארגון השרות הטוב ביותר בישראל, לא רק בתחום הבריאות אלא בכלל". בין היתר הציג המנכ''ל נתונים מרשימים על שיפור דרמטי בזמני ההמתנה למענה טלפוני בסניפי מכבי, הנוחות הגוברת בהזמנת תורים גם לרופאים העצמאיים העובדים עם מכבי, הסקרים המחמיאים של מכון ברוקדייל שהתפרסמו לאחרונה ובהם אפשר לראות את הבידול שבין הקופות ואת היתרונות הרבים שיש למכבי מול המתחרים, ושביעות הרצון של חברי מכבי בצורה משמעותית מול המתחרים, ועוד. מספר פעמים הופסק נאומו המרתק של מנכ"ל מכבי על ידי מחיאות כפיים מן הקהל.

לאחר מכן עלה לשאת דברים סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שפרס את משנתו הבריאותית, ואמר, כי "המדד להצלחה הוא הגברת אמון התושבים במערכת הבריאות בארץ, וזו נקודת ציון לשבח למכבי המנהלת את ענייני הקופה בשקיפות מלאה. בדבריו שיבח את המנכ"ל מר רן סער המנהל את האימפריה ביד רמה והצליח להוביל את הקופה לסמל הצלחה במערכת הבריאות בישראל. סגן השר הביא לדוגמא את השקעת מכבי להתאים את השירות לכל הקהלים והמגזרים בישראל.

לאחר מכן נערך פאנל עם בכירי מערכת הבריאות. בהנחייתו המקצועית של פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא, שהביא מנסיונו הרב בנושא כקצין רפואה ראשי לשעבר, כמנכ"ל משרד הבריאות וכמנכ"ל מכבי לשעבר. בפאנל נידונו נושאים רבים הקשורים לשיפור השירותים לכלל חברי מכבי. פרופ' שמר ציין כי נושא הבריאות עומד בראש מעייניו של כל אזרח ואזרח ועל כן מחובתינו להציב את העניין בראש סדר העדיפויות ולדאוג לשיפור מערכות הבריאות. בדבריו הדגיש, כי מהיכרותו את הנהלת מכבי ואת המנכ"ל מר רן סער, הוא יכול להעיד כי מכבי היא המובילה בתחום ומשקיעה רבות ודואגת לרווחת החברים הן במקצועיות והן ברמת השירות.

ראש אגף שירות ושיווק של מכבי שירותי בריאות הגב' סיגל דדון – לוי, ציינה את חשיבות עריכת ימי העיון למנהלי ועובדי מכבי כאשר המטרה היא התייעלות לטובת מליוני חברי מכבי. כן ציינה הגב' דדון כי הסקרים המתפרסמים בימים אלו על ידי מכון ברוקלייד מדברים בעד עצמם וזה אות כבוד וגאווה למכבי שנמצאה במקום הראשון בשביעות הרצון של חבריה ובהפרש ניכר מן הקופות האחרות. אנו מאמינים במתן שירות איכותי ומקצועי לחברים תוך התאמה למגזרים השונים ולמגזר החרדי בכל ישוב וישוב. כיום מכבי מובילה בערים שונות במגזר עם המספר הרב ביותר של חברים והשאיפה שלנו לצמוח במקומות אלו תוך שיפור השירות לטובת כלל החברים.

חבר הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג שהשתתף במהלך הדיונים ובכנס, אמר: "זהו יום מיוחד, ובעיקר חוויה שמלמדת רבות על התנהלותה של מכבי. לא הופתענו לראות יחד עם כולם את התהילה והתשבחות המורעפות על ראשי הנהלת מכבי והמנכ''ל מר רן סער שמאז שנכנס לתפקידו לפני כשלש שנים הצליח לגרום למהפך בעולם הרפואה" .הרב שטיצברג הוסיף: "מנכ''ל מכבי וכל ראשי המחוזות מוקירים את המגזר החרדי ופועלים רבות להטיב את השירות בהתאמה לקהילה. מכבי מקיימת אין ספור פעילויות קידום בריאות בכל הקהילות וכל זה מתוך מטרה להטמיע את חשיבותה של מצוות ונשמרתם מאד לנפשותיכם". בסיום דבריו אמר הרב שטיצברג: "מכבי פועלת לאורך שנים בצורה שוויונית וחוקית ואין זה פלא שבמגזר החרדי אנו רואים עלייה משמעותית ושיעור נאמנות הגבוהה ביותר של החברים מול הקופות האחרות".

בהמשך התקיים טקס הוקרה לסניפים המצטיינים במכבי. "כל מנהל סניף רוצה לעלות על הבמה ולקבל אות הצטיינות. ההוקרה חשובה מאד. תחרות בריאה כזו היא מנוע חשוב ביותר לשיפור רמת הבריאות והשרות" הדגיש המנכ"ל סער.
מכבי ליצמן קופה בריאות אינפורמטיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד