כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

2 מיליון צפיות ביומיים למוצרי סקיי-סייבר

זאת לצד כ-3,000 תגובות במדיות שונות בחו"ל, פרסום בעיתון הגדול בבריטניה ואלפי בקשות להזמנת המוצרים ולשיווקם • בסקיי-סייבר מציינים בסיפוק: השקענו רבות בשיווק המוצר, אך התהודה שזכינו לה בס"ד עולה על כל הציפיות

מוצרי החברה בשימוש
מוצרי החברה בשימוש


עולם הפרסום, גרסת אמריקה. חברת סקיי-סייבר, יצרנית תיק-גב חדשני למילוט ממבנים גבוהים בעת אסון, החליטה לפרסם את מוצריה במיקום אסטרטגי במיוחד. מודעת ענק בגודל כ-50 מ"ר נתלתה על בניין במרכז העסקים וול-סטריט בניו-יורק, המשופע בעובדים ובגורדי-שחקים. אל ההמונים שחזו במודעה, נוסף איש עסקים מקומי שהתרשם, צילם ושלח אותה לאתרי השיתוף החברתי הבינלאומיים Reddit ו- Imgur. תוך יום וחצי, זכתה המודעה למעל 1.8 מיליון צפיות ולאינספור תגובות, וסקיי-סייבר הישראלית הפכה לתופעה מדוברת. כ- 3,000 התייחסויות במדיה העולמית, סיקורים במגוון ערוצי תקשורת, אלפי פונים ומתעניינים - וזוהי רק ההתחלה.

אחרי ראיון בערוץ Pix האמריקני, כתבה שערך העיתון הגדול באנגליה Daily Mirror וסקר בינלאומי שהעלה כי 82% מהמשיבים מכירים את המוצר וישתמשו בו בעת אסון חלילה, אין תימה כי אתר סקיי-סייבר הוצף בכ- 45,000 גולשים ומוקד החברה בארה"ב קרס לזמן-מה מעודף הפניות.

תיקי החילוץ המתקדמים כבר זכו לאלפי מתעניינים וביקושים מאז השקת השיווק בארה"ב לפני מספר שבועות, במהלך מתוכנן היטב שבו חברו צוותי סקיי-סייבר בישראל ובארה"ב למומחי שיווק אמריקניים. בנוסף בחנה ובחרה החברה מספר סוכנים ומשווקים מקומיים, ויצרה קשרים עם ארגוני חילוץ ועם חברות הממוקמות בבניינים גבוהים. ועדיין, הפרסום הוויראלי שפשט במהירות שיא הביא לזינוק בהיקף החשיפה למוצר והעניק לחברה, המתמחה ברבי-קומות, כמה וכמה קומות חדשות של נחת-רוח.

"ארגונים משלמים הון כדי לבדוק מה חושבים עליהם, על מנת לשפר את השיווק", מסר נציג סקיי-סייבר, "ואנחנו קיבלנו זאת בחינם וכבר עם תחילת המכירות. אנו מסיקים מסקנות חשובות מהפידבקים הרבים ומיישמים אותן בפועל. בנוסף, אנו מקבלים מדי יום בקשות למכירת המוצר והצעות לשיתופי פעולה מצד סוכנים, חברות בטיחות ועוד. זוהי מקפצה אדירה למערך השיווק שלנו".

התגובות במדיה מפרגנות: "אחרי ה- 9/11 (קריסת מגדלי התאומים), זה חייב להיות בכל בניין"; "אם זה עובד בבניינים גבוהים, אני אקנה את זה"; "כמובן שזה ישראלי, הם הכי טובים במוכנות לחירום" ועוד. משעשע גם לקרוא טוקבקים כמו: "זה מתאים גם כדי להבריז מהמשרד?" או: "אני גר בקומת-קרקע ובכל זאת רוצה אחד". רבים מדברים על הגאונות שבמוצר וחוזים לחברה "מיליונים בן לילה"; אבל אנשי סקיי-סייבר ובעליה, קבוצת ההשקעות והיזמות החרדית בסדנו, מדגישים כי בראש ובראשונה מלווה את כל מהלכיהם סיעתא דשמיא עצומה.

במשרדי בסדנו וסקיי-סייבר בארה"ב, השוכנים בוול-סטריט מטרים ספורים מהשלט ה(מאד) מדובר, פועלים במרץ להרחבת הייצור ואף לפיתוח מוצרים נלווים לבקשת הלקוחות. בקבוצת בסדנו מזכירים כי נותרו אפשרויות אחרונות להשקעה בייצור הערכות, הצפויה לרווחים נאים ומהירים בעקבות המכירות.











סקייסייבר בסדנו פרסום ארצות הברית מוצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד