כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

החמישיה הפותחת לירידה במשקל

אם תמיד שאלתם את עצמכם מה כדאי לאכול בבוקר כדי לזרז את חילוף החומרים ולרדת במשקל, יש לנו כמה תשובות מעניינות עבורכם

החמישיה הפותחת לירידה במשקל


מים עם לימון

התעוררתם? יפה מאוד. מודה אני. הדבר הראשון שמומלץ לכם להכניס לפה – הוא כוס מים פושרים עם לימון. תשאלו מדוע? ובכן: שתיה מסוג זה מהווה את האמצעי הכי יעיל ליצירת מערכת עיכול תקינה ולעבודה נכונה של חילוף חומרים. מה שכיף, בנוסף, זה שגם עור הפנים יהיה זוהר יותר אם תקפידו על כך, ויותר כיף – תצליחו לרדת במשקל יותר בקלות.

שומנים מן הצומח

אתם ודאי מקפידים לאכול ארוחת בוקר, נכון? וכן, רצוי שתדעו כי 20 דקות לפניה, מומלץ לשתות כוס מים חמימים עם שמן זית, או לאכול קצת אבוקדו, או אגוזים. שומנים אלו מן הצומח, מסייעים למערכת העיכול לפעול טוב יותר, וכמובן יסייעו לכם לרזות.

שזיפים

גם הם, כמו אלו שהזכרנו עד כה, נפלאים למערכת העיכול שלנו ולירידה במשקל. אם אתם בעניין של נשנוש – אכלו להנאתכם שני שזיפים. אם פחות, השרו אותם בכוס מים לא חמים מדי, וכעבור 10 דקות שתו את המים. זכרו: מדובר על שעות הבוקר המוקדמות.

תפוח עץ ירוק

תפוח משביע בגלל הסיבים התזונתיים הרבים שהוא מכיל, ועוזר לזירוז חילוף החומרים. מחקר ברזילאי קובע קבע כי אכילה קבועה של תפוחים מסייעת לירידה במשקל. ואם כבר תפוחים – שתיית חומץ תפוחים אף היא עושה נסים למערכת העיכול ומטהרת את הגוף. שתיית חומץ כזה על הבוקר מסייעת לירידה במשקל.

שבולת שועל

נחשבת לפחמימה שפויה, משביעה ובעלת הרבה סיבים תזונתיים. אחרי כל כך הרבה סוגי שתיה – צריכים לאכול משהו, לא?
דיאטה תזונה מערכת עיכול ארוחת עשר בוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד