ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

צפו בליצמן מקבל עליו את ההכרעה: "לפיד הוסיף לי קצת כסף למשכורת"

מועצת גדולי התורה החליטה לאפשר לליצמן לכהן כשר בממשלת ישראל ולשבת ליד שולחן הממשלה • ליצמן הגיב בשמחה להחלטה: "אודיע לראש הממשלה שאני מסכים להיות שר" • "סוף סוף לאחר שלוש שנים יש ליאיר לפיד הישג ראשון"

ליצמן ביציאה מהמועצת. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90
ליצמן ביציאה מהמועצת. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90


עם סיום ישיבת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל בירושלים היום (ה') התקבלה ההחלטה ההיסטורית על מינוי סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מיהדות התורה לשר, מזה שישים שנה מאז כינוי שר הסעד יצחק מאיר לוין ז"ל בממשלת בן גוריון.

כל האדמו"רים בירכו את יעקב ליצמן ביציאה מהישיבה. האדמו"ר מסלונים אף אמר לליצמן ביציאה: "בכנסיה הגדולה היו אומרים על כזו החלטה - פה אחד".



בצאתו מהישיבה אמר ליצמן ל'בחדרי חרדים': "קיבלתי את הכרעת מועצת גדולי התורה שמאפשרים לי להיות שר. אני יכבד את ההחלטה, אני יודיע לראש הממשלה שאני מסכים להיות שר.

"אני רוצה להגיד כמה מילה על עצם ההחלטה - אין כל שינוי בטיפול ובסיוע ועזרה בניהול של משרד הבריאות ולא תהיה שום שינוי בין סגן השר ולא שר. אין שום משמעות הכול מה שהיה זה מה שיהיה ..יותר טוב אפשר כל פעם אבל זה לא יהיה בגלל השר, זה יהיה כי בגלל שאני צריך להשתפר, ולכן לא יהיה שום שינוי. אני מקווה בעזרת השם להמשיך את רפורמת מערכת הבריאות.

"אני שמח שסוף סוף אחרי שלוש שנים בכנסת שיש ללפיד ול"יש עתיד" הישג - שאני אהיה שר בעקבות הבג"צ. אין לו שום הישגים בדיור ובכלכלה ובחברה ובשום דבר, הדבר היחידי שהוא הוסיף לי קצת כסף למשכורת. אני מוחל לו טובות, אבל אחרי החלטת מועצת גדולי התורה אני מכבד".
יעקב ליצמן שר הבריאות ראש הממשלה בריאות מועצת גדולי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד