י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רמת גבעת זאב: רווח של מאות אלפי שקלים

תוך פחות משלוש שנים עלה ערכן של הדירות ב'אגן האיילות' בכ-200 אלף שקל • בגבעת זאב הוותיקה זינקו המחירים ב-120% בתוך עשור • ההזדמנות הבאה: רמת גבעת זאב, הפרבר האמריקאי החדש של ירושלים

רמת גבעת זאב: רווח של מאות אלפי שקלים





מנתוני רשות המיסים עולה כי מי שקנה דירה בגבעת זאב הוותיקה לפני עשור, יכול למכור אותה ברווח של מאות אלפי שקלים. כך לדוגמא, מחירה הממוצע של דירה עמד לפני עשור על כ-630 אלף שקל. כיום עומד מחירה של אותה דירה בדיוק, על 1.39 מיליון שקל!

גם מי שקנה דירה בגבעת זאב החדשה, זו המכונה "אגן האיילות" לפני פחות מחמש שנים, שילם כ-950 אלף שקל. כיום לא ניתן להשיג במקום דירה בפחות מ-1.15 מיליון שקל. ובסך הכל חלפו מאז אכלוס השכונה פחות משלוש שנים.

בימים אלה נבנית במערבה של גבעת זאב הוותיקה, על צלע הר מול שכונת אגן האיילות מחד ושכונת משהב מאידך, שכונה יוקרתית בסגנון אותו ניתן למצוא רק באמריקה. השכונה - רמת גבעת זאב – מציעה דירות צמודי קרקע ודירות בבנייה רוויה.

חברת 'ח.י.ש. נופי ישראל' שיזמה את הקמת השכונה, דיווחה כבר לפני מספר חודשים כי מעל 90% מהמגרשים המשתרעים על שטח שנע בין 330 ל-500 מ"ר ומיועדים לבנייה עצמית, כבר נמכרו. כ-130 יחידות דיור צמודות קרקע ייבנו במקום.

בנוסף ייבנו במקום בנייני מגורים מדורגים הכוללים עוד 245 דירות. כאשר מחירו של מ"ר בדירות אלה עומד על כ-14 אלף שקל בלבד. כמעט מחצית ממחירו של מ"ר בשכונות הירושלמיות הוותיקות. מחירה של דירת שלושה חדרים ממוצעת ברמת גבעת זאב ינוע סביב כ-1.5 מיליון שקל וכ-60% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו.

בשל הטיפוגרפיה הייחודית של השכונה החדשה, תשקיע 'נופי ישראל' בעבודות הפיתוח כ-160 מיליון שקל, ובסך הכל כ-750 מיליון שקל בהקמתה של השכונה שתכלול שטחי ציבור רבים, פארקים רחבי ידיים, קאנטרי קלאב ופיתוח סביבתי יוקרתי כמקובל בשכונות יוקרה אמריקאיות דוגמת סי-גייט, מונסי ואחרות.

"אנשים בטוחים שגם פה המחירים יזנקו ברגע שהמקום יאוכלס. כבר עכשיו, כאשר עבודות הפיתוח בעיצומן, נמכרו יותר מ-150 דירות ואזלו כל המגרשים לבנייה. אין ספק שמה שקרה בגבעת זאב הוותיקה יחזור על עצמו ובמחירים הרבה יותר גבוהים", אומרים במשרד המכירות.

התכנון "האמריקאי", הגימור היוקרתי והסטנדרט הגבוה מצטרפים לנוף עוצר נשימה מול הרי ירושלים, וממקמים את שכונת רמת גבעת זאב בפסגת שאיפותיהן של משפחות רבות, שמעוניינות לגור בירושלים באיכות חיים אותה ניתן למצוא רק באמריקה.

"משפחות ברמת אשכול, ברחביה ובשכונות יוקרה נוספות של ירושלים מגלות עניין בשכונה החדשה, הן בשל רמת המחירים המפתיעה והן בשל הפינוקים הרבים שהיא מציעה לתושביה", אומר אחד מהמתווכים הוותיקים בירושלים.
דירות גבעת זאב בנייה נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד