כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרבנים הראשיים לישראל עוברים ל'אקה נדל"ן'

מגדל המשרדים 'בית אקה נדל"ן' בכניסה לירושלים שבנייתו הושלמה באחרונה, יאוכלס בקרוב על ידי הרבנים הראשיים ובית הדין הרבני הגדול

הרבנים הראשיים לישראל עוברים ל'אקה נדל"ן'





היסטוריה בירושלים. בית הדין הרבני הגדול יעבור בקרוב למשכנו החדש ב'בית אקה נדל"ן' שברחוב אהליאב בבירה.

בית הדין ששכן במשך שנים רבות במרכז העיר, ברחוב המלך גורג' ב'בית פרומין', משכנה הראשון של כנסת ישראל בירושלים, יעבור בקרוב לביתו החדש בשכונת רוממה, סמוך מאוד לכניסה לעיר.

'בית אקה' שבנייתו הושלמה באחרונה מתנשא לגובה עשר קומות בפינת הרחובות ירמיהו ואהליאב והוא כולל כ-12 אלף מ"ר של משרדים איכותיים ומודרניים. מגדל המשרדים החדש נבנה על ידי היזמית 'אקה נדל"ן' בבעלותו של איש הנדל"ן ר' אלי קליין ואכלוסו המלא צפוי להסתיים אחרי החגים.

את מרבית שטחי המשרדים בבניין שכר משרד האוצר עבור הרבנים הראשיים לישראל ובית הדין הרבני הגדול כאמור. בבניין החדש ישכנו לשכותיהם של הרבנים ומשרדיה של הרבנות הראשית על כל אגפיה.

ההסכם נחתם לעשרים שנה והוא כולל גם אולם אירועים ייעודי ומפואר שנבנה לבקשת הרבנות הראשית וישמש לאירוחם של ראשי מדינות, משלחות, שגרירים ואנשי דת מכל העולם. זאת בנוסף לשטחי משרדים המשתרעים על תשע קומות מתוך עשרת קומות הבניין.

הנהלת 'אקה נדל"ן' קבעה את מושבה בקומה העשירית והאחרונה של הבניין ובשבוע האחרון נערך במקום טקס קביעת מזוזות בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ובכירים מענף הנדל"ן. ב'אקה' אמרו כי החברה שבונה אלפי דירות ושטחי מסחר ברחבי הארץ, מגיעה סוף סוף למשכן ראוי, וציינו את בחירת האוצר לשכן במקום את הרבנים הראשיים ואת בית הדין הגדול, כהכרה באיכותו ומיקומו המעולה של מגדל המשרדים שהקימה בכניסה לירושלים.
רבנים אקה נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד