ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הרצוג: "מחסור במוצרי בסיס הפך למכת מדינה"

יו"ר האופוזיציה תקף את הממשלה: "מאז ערב יום כיפור המחסור בירקות, בשר ומצרכי מזון בסיסיים הופך למכת מדינה"

צילום: מרים אלסטר - פלאש 90
צילום: מרים אלסטר - פלאש 90


יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג התייחס למחזור החמור במוצרי מזון בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "אם לאזרחים אין מוצרי מזון בסיסי הממשלה צריכה להתפטר. היום נשים בסוכה את ארבעת המינים, נקשט אותה ונברך על פרי הארץ אבל אזרחי ישראל מסתובבים בסופרים ובמכולות ולא מוצאים ירקות, פירות ומוצרי בשר. תנובת הארץ נעלמה".

הרצוג הוסיף כי "מאז ערב יום כיפור המחסור בירקות, בשר ומצרכי מזון בסיסיים הופך למכת מדינה. זה משפיע ופוגע דווקא במקומות העניים ביותר בישראל. אין לכך שום סיבה הגיונית. זו תוצאה של מדיניות ממשלתית מכוונת שכבר כמה שנים הורסת את החקלאות הישראלית, מדכאת את החקלאים וגורמת להם הפסדים כבדים. אלפי חקלאים שלא מסוגלים להמשיך לעבוד כי ממשלת נתניהו מתעמרת בהם במחירי מים מופקעים, בבירוקרטיה מוגזמת, שאף אחד לא עוסק בפתרונה ובהזנחה של הענף החשוב הזה. זה מגיע לצלחת ולכיס של כל אחד מאיתנו".

עוד כתב ראש האופוזיציה כי "חוק ההסדרים ותקציב המדינה שמביאה ממשלת נתניהו בימים אלה נותנים מכה מסוכנת נוספת לביטחון המזון של אזרחי ישראל. של כל אחד מאיתנו. הגיע הזמן שנזדהה עם החקלאות בישראל ונבין שהיא ערך לאומי, שהחקלאים הם לא הרעים בסיפור הזה ויוקר המחייה נוצר דווקא בגלל המדיניות העקומה של הממשלה".
הרצוג נתניהו מזון מחסור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד