כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

סקיי-סייבר הציעה למשקיעיה רווח של פי 4 על מניותיהם בחברה

איך הצליחה סקיי-סייבר להציע למשקיעיה רווח של פי 4 על מניותיהם בחברה? ולמה המשקיעים לא רוצים למכור? • זאת ועוד, בכנס המשקיעים שערכו סקיי-סייבר וקבוצת בסדנו בסוף השבוע שעבר • לצד סקירות על התפתחות החברות והתנסות חופשית במיזמים שפותחו לאחרונה, קיבלו משתתפי הכנס דיווח על גופים בארה"ב המעוניינים לרכוש חלק בסקיי-סייבר - ובעקבותיו זכו המשקיעים להצעה שלא ניתן לסרב לה • או שכן?

המשקיעים מתכנסים
המשקיעים מתכנסים


כ- 400 ממשקיעי קבוצת בסדנו גדשו ביום חמישי האחרון את אולם האירועים של בית ההארחה הירושלמי בית וגן, כדי להתעדכן בהתקדמות השקעותיהם ולהכיר מקרוב יזמים ומיזמים בולטים של הקבוצה. על משתתפי הכנס נמנו רבים ממשקיעי 'סקיי-סייבר', מחברות-הבת המובילות של בסדנו, להם הוצע לאור ההצלחה - 'אקזיט', מכירת חלקם בחברה - ברווח מרשים של 400% ממחיר המניה המקורי.

אליעזר גרוס מציג את הנתוניםצילום: אליעזר גרוס מציג את הנתונים
אליעזר גרוס מציג את הנתונים

בכנס סקר ר' אליעזר גרוס יו"ר בסדנו את התפתחות בסדנו ואת מיזמיה. הרה"ג ישראל מרמורוש שליט"א המלווה הלכתית את הקבוצה (לצד ועד ההשקעות של בד"ץ עדה"ח) דיבר בשבח ההקפדה וההישמרות מכל איסור שבהן נוקטת הקבוצה. עו"ד ד"ר זאב הולנדר הרחיב על הייעוץ המשפטי הניתן להנהלה וליזמים; ור' שלום סעדון מנכ"ל חברת-הבת פרנס"ה סיפר על הסיעתא-דשמיא המיוחדת הנראית בחוש ומתבטאת ברווחים נאים, פחות משנה וחצי מאז הוקמה פרנס"ה.


כיס-לב ואיזי-קאר
במבואת האולם, נהנו המשקיעים לשוחח עם יזמים ולהתנסות במוצרים החדשים שפותחו בסיוע בסדנו: גגון-הרכב האוניברסלי 'איזי קארי' שישווק בעז"ה בשבועות הקרובים ברשתות השיווק בארץ; עמדת-ההתרמה הממוחשבת 'כיס-לב' שתוצב בעוד כחודש בבית-החולים 'הדסה'; תוכנת 'אינטרוויו' המבצעת ומנתחת ראיונות עבודה, שהחלה לאחרונה פיילוט בשיתוף תאגיד המחשבים IBM; וזן חדש של סטנדרים מתקדמים ונוחים, המצויים עדיין בשלבי פיתוח והוצגו מאחורי פרגוד לאלה שחתמו במקום על הסכם סודיות.


סקיי-סייבר עלתה על כולנה, עם מצגת מקיפה מפי מנכ"ל החברה המהנדס ר' אבנר פרקש לצד סרטון השיווק החדש של החברה בארה"ב. שיווק תיקי החילוץ מבניינים שפיתחה החברה, החל באמריקה ופרץ תוך שבועות לעשרות מדינות בחמש יבשות, עם אלפי פניות מלקוחות, סוכנים ומשווקים. בתוך כך ביקשו מספר חברות השקעה מארה"ב להצטרף להצלחה, ומכיוון שכל המניות נמכרו זה מכבר - הציעה סקיי-סייבר למשקיעיה למכור את מניותיהם לאותם גורמים ולזכות ברווח מיידי: 401 $ למניה, לעומת מחיר הקנייה הבסיסי שעמד על 100 $.


למרבה הפלא, מדווחים בבסדנו כי רק משקיעים בודדים החליטו למכור את אחזקותיהם ב'סקיי-סייבר'. מסתבר כי על אף התשואה יוצאת הדופן, מאמינים המשקיעים בפוטנציאל החברה ובשפע הניסיון והמומחיות של צוות בסדנו, ומצפים כי בעז"ה הרווחים עוד יילכו ויעלו.

בסדנו השקעות מניה אקזיט סקיי סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד