י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בעקבות גל הטרור: סדנאות להתמודדות עם חרדות

מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק: "הסדנאות מעניקות את הכלים להתמודדות נכונה עם החרדות על מנת שהטראומה לא תהפוך למשהו שילווה את הבן אדם לאורך זמן"

בעקבות גל הטרור: סדנאות להתמודדות עם חרדות


גל הטרור שפוקד את ישראל הביא לעליה משמעותית בפניות למוקד 'בית חם' בעקבות חרדה שחשים רבים מהתושבים בישראל.

לאור זאת הוחלט בעמותת 'בית חם' לערוך קורסים להתמודדות עם חרדות על מנת להעניק לציבור את הכלים המקצועיים להתמודדות נכונה עם החרדות.

הסדנאות מתקיימות בריכוזים החרדיים בבני ברק, מודיעין עילית ואלעד ומתמקדות בהתמודדות עם חרדות וטראומות טרור ומועברות בידי מיטב אנשי המקצוע של 'בית חם' כאשר התכנים מפוקחים בידי הרבנים.

הסדנאות מיועדות לתלמידי ישיבות, בנות סמינרים וקהל מבוגר ומתקיימות על פי גדרי ההלכה והצניעות.

הרב אריה מונק מנכ"ל בית חם: "גל הטרור ששטף את ישראל והגיע גם לשכונות חרדיות גרם לעליה גדולה במפלס החרדה – דבר שהתבטא גם בעליה תלולה בפניות לבית חם. הסדנאות שאנו מקיימים מעניקות לציבור את הכלים להתמודדות נכונה על מנת שהטראומה לא תהפוך חלילה למשהו שילווה את הבן אדם לאורך זמן".

כידוע, מפעילה עמותת 'בית חם' 11 מרפאות לבריאות הנפש ברחבי הארץ, כאשר אלפי מטופלים זוכים לקבל את הטיפול המקצועי בדיסקרטיות ועל פי גדרי ההלכה והצניעות. מלבד זאת פועלת העמותה ללוות משתקמים תוך שילובם בתעסוקה ובכל יום מלווים ע”י העמותה למעלה מ-850 איש בכל רחבי הארץ במגוון פרויקטים שיקומיים.
התמודדות חרדות סיוע טרור עמותה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד