כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

צפו: ערב נשים חרדיות בבני ברק

חברת אבוט, יצרנית סימילאק למהדרין, נפגשת עם נשים חרדיות ולומדת מהן • מה היא לומדת ומה נותנת בתמורה? וגם: מה יש לנועה ירון דיין לומר על כך? צפו בכתבה המצולמת

צפו: ערב נשים חרדיות בבני ברק


לערב הנשים של סימילאק שנערך עבור נשות בני ברק לפני כשבוע, הגעתי קצת אחרי השעה שנקבעה בהזמנה. אתן יודעות, ככה זה כשאת אמא לילדים ויש גם חישוב מרחק נסיעה ופקקים, הייתי בטוחה שאהיה הראשונה, אך הופתעתי לטובה.

באולם בני ברקי לא גדול ולא קטן, סביב שולחנות ערוכים, הן ישבו ושוחחו זו עם זו. לעומת כמות הנשים שאכלסה את האולם, האווירה היתה רגועה, שקטה ונעימה.

מלצרים אדיבים סבבו בין השולחנות, העוגות החלביות שפיארו את השולחנות היו רק אקורד סיום לכל ההתחלה.

אבל האוכל הפך מהר מאוד לפרט שולי בכל הערב הזה. הנשים החרדיות, כך מסתבר לי מהר מאוד,
משקיעות בילדיהן הרבה יותר ממה שנראה לכל אדם – גם לי. הן טורחות להשקיע באוצרות שלהן, ואינן ממהרות להאמין לכל מילה ופרסומת שהן נתקלות בה. ואבוט – יצרנית סימילאק, הבינה שהצרכניות החרדיות דורשות יותר מ"רק פרסומת", והם מנגישים את עצמן לטובת ציבור הצרכניות הזה ומכבדים אותם.

בסימילאק מאוד אוהבים את הנשים החרדיות, בעיקר משום שהן אינן חוסכות מידע לעצמן, ונהנות לספר ולשתף גם את האחרות בטיפים, בעזרה, בסיפורים מחיי היום יום, ומתעניינות בכנות רבה במה שעומד מאחורי המוצר.


זו הסיבה שהן הגיעו לכאן באותו ערב, וזו הסיבה שמדי תקופה מתקיימים ערבים שכאלו במספר מוקדים ברחבי הארץ, תחת פרסום לא גדול בכלל בעיתונות המקומית (משום שאם נפרסם יותר – באמת לא נוכל לעמוד בגודל הדרישה, מסבירים בחברה). הערב הבא יתקיים בירושלים לקראת סוף החודש וההרשמה אליו כבר כמעט מסתיימת.

באותו ערב, סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם, הן נהנות מהרצאתה של רונית דוייב, המנהלת הרפואית של אבוט, יצרנית סימילאק למהדרין, שלאחר הרצאתה עוברת להסתובב בין הנשים ולשמוע את שאלותיהן וכמובן להשיב עליהן כמיטב יכולתה, ובנוסף, נמצאות במקום צוות של שלוש דיאטניות מומחיות, שנמצאות שם לטובת ציבור הנשים ומוכנות לענות על כל שאלה שמציקה לאמהות טריות וותיקות כאחת.

האווירה מתחממת כשנועה ירון דיין (לשעבר אשת תקשורת חילונית וחסידת ברסלב נלהבת בהווה) עולה לבמה ומרעידה את הקירות בסטנדאפ אימהי שגורם לכל אחת להזדהות.

בסיומו של ערב, יוצאות מאות הנשים עם ידע נרחב בכל הנוגע לתחום תזונת תינוקות, ואילו אנשי אבוט, יצרנית סימילאק למהדרין, יוצאים עם תובנות חדשות, בקשות חדשות. כן, אפילו לדוגמה בקשה שהכפית לא תהיה תקועה עמוק כל כך בפחית התמ"ל. (על כך ענתה דוייב כי מדובר בעניין של סטריליזציה) וסיפורים מרגשים על אישה שהיא תאומה בעצמה ואם לשלישיה, שקיבלה מידע שסייע לה בערב הקודם, וכעת היא כאן כדי לשתף ולשמוע עוד, וכמובן, מתנה שווה לכל משתתפת, פחית גדולה של תמ"ל – לישון הלילה בראש הרבה יותר שקט.

צילום: קובי הר צבי
















חרדיות סימילאק תינוקות בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד