י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בעלי כף רגל רחבה - כך תבחרו נעליים

נעל שתגרום לחלוקה טובה יותר של הלחץ הנוצר ממשקל הגוף על כף הרגל, או תימנע לחץ על אזור מסוים בכף הרגל, תיטיב עימכם • בשורה לבעלי כפות רגליים רחבות

בעלי כף רגל רחבה - כך תבחרו נעליים

כולנו מודעים היטב לחשיבות בריאות כף הרגל שלנו. לצורך כך חשוב שהנעליים שלנו יהיו נוחות ומתאימות לצורת כף הרגל. נעל צרה מידי או לוחצת תגרום עד מהרה לבעיות, ובמקרים רבים נעל שצריכה לעבור טיפול הרחבה כדי שתתאים לכם כלל לא נועדה עבורכם.

כאשר הנעל צרה מידי ודוחסת את האצבעות, הפיתרון הוא באיתור נעל רחבה יותר או נעילת נעלי נוחות. אנשים בעלי בעיות אורתופדיות בכף הרגל הנובעות ממגוון סיבות, צריכים להתאים נעליים ייחודיות - רחבות, או מדרסים ייחודיים.

ככלל, נעל שתגרום לחלוקה טובה יותר של הלחץ הנוצר ממשקל הגוף על כף הרגל, או תימנע לחץ על אזור מסוים בכף הרגל, תיטיב עימכם. בבית המותג 'אבסולוט קומפורט' המשווקים בארץ על ידי חברת 'קבקב', פיתחו את סדרת הEW- המשלבת את כל היתרונות בנעל אחת: נעל חזקה, מכובדת, וכמובן – איכותית. מגיעה ב – 9 דגמים שונים: שרוכים, נעלי סירה או נעל עם סקוטש.

הנעליים שבסדרה מגיעות עם 2 רפידות מיוחדות הניתנות לשליפה במצב הרגיל הנעל ברוחב 4E, כאשר ניתן לשלוף את הרפידה הפנימית ולהישאר רק עם הרפידה החיצונית (הרפידה האורטופדית) וכך הנעל הופכת להיות ברוחב 6E הנחשבת למידת רוחב נוחה במיוחד שכמעט ואינה קיימת בענף הנעליים.



אורתופדיה נעליים בריאות רגליים רופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד