כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בעל סופר במאה שערים חשוד בעבירת מס

חוקרי מס הכנסה פשטו על השכונה, זכו למטחי אבנים וטיטולים • בפנים - החשדות אודות בעל רשת המרכולים, שמעצרו הוארך

צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90
צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

מאיר ושלום ניסים, בעליה של רשת מינימרקטים באזור מאה שערים ושכונת גאולה בירושלים, נעצרו עד ליום חמישי הקרוב, בחשד שהעלימו הכנסות וביצעו שורה של עבירות מע"מ ומס הכנסה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המעצרים לוו בתגרה המונית בין פקחי מס הכנסה לתושבי שכונת מאה שערים - אתמול בוצעו חיפושים בבתי החשודים בשכונת הר שמואל, בעסקיהם באזור מאה שערים וגאולה ואצל חלק מלקוחותיהם העסקיים. החיפושים בוצעו תחת אבטחה כבדה של יחידות יס"מ ומג"ב ירושלים ולוו בהתקהלויות, בזריקות אבנים וחיתולים.

ביחידת החקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף משרדי מע"מ ירושלים, מס הכנסה ירושלים 3 וחקירות מס הכנסה ירושלים, מתנהלת חקירה נגד מאיר ובנו שלום, בעליה ומנהליה של חברת ג.י מוצרי מזון חד פעמי בע"מ וחברת גאולת ישראל בע"מ, שפעלה עד לינואר 2013. לחברה ארבעה מינימרקטים באזור מאה שערים ושכונת גאולה וכן שני מחסנים, מהם משווקות סחורות לעוסקים בתחום.

כמצוין בבקשת המעצר, מחזור החברה המדווח היה כ-44 מיליון שקלים בשנת 2014, אולם ממצאי החקירה מצביעים כי חלק גדול ממחזור המכירות של החברה אינו מדווח כלל ואחוז הערך המוסף נמוך משמעותית ביחס לענף. החוקרים סבורים כי החוסרים בדיווח והעלמת ההכנסות נובעים ממכירת סחורות בהקפה ובהיקפים גדולים ללקוחות העסקיים של החברה.

בביתו של האב נחשף ניסיון להסתיר 7,000 ₪ בתוך חיתול מלא צואה בפח האשפה, בבית גם נמצאה כספת שהכילה תכשיטי זהב רבים. עוד צוין בבקשת המעצר כי נכסי נדל"ן יוקרתיים בהיקף של מיליוני שקלים נרשמו בשנים האחרונות על שמות ילדיו של מאיר ניסים, בשעה שהם דיווחו על הכנסות נמוכות מאוד.
מאה שערים מס הכנסה עבירות מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד