1. עמוד הבית
  2. מחשבים ואינטרנט
  3. סלולר

אין מתנות חינם: צפו בשיטה המקוממת של חברות הסלולר

מאות לקוחות מוצאים את עצמם נופלים בפח שטומנות להם החברות הגדולות עם "מתנות" שקיבלו לכאורה במתק שפתיים של מוכרן או מוכרנית, וזאת רק כדי להפוך אותם ללקוחות מחויבים בעל-כורחם, שישלמו על המוצרים בפועל
גלובס, ג' אדר ב תשע"ו 13/03/2016 18:53

הלוגו החדש של פרטנר

תוכנית הביורוקרטיה של גלובס TV - מתנות ה"חינם" מחברות הסלולר שבפועל עולות לכם הרבה מאוד כסף. אין מי שלא אוהב לקבל מתנות, אבל מאות לקוחות מוצאים את עצמם נופלים בפח שטומנות להם החברות הגדולות עם "מתנות" שקיבלו לכאורה במתק שפתיים של מוכרן או מוכרנית, וזאת רק כדי להפוך אותם ללקוחות מחויבים בעל-כורחם, שישלמו על המוצרים בפועל.

ניסו בן שמעון, בחור צעיר בן 22, הגיע לנקודת מכירה של פרטנר בקניון רחובות והתעניין ברכישת סמארטפון. המוכר הציג לו מספר דגמים, וכשזה הודיע לו כי המכשיר יקר לו ולא יוכל לשאת בעלותו, חיפש עבורו הנציג חלופות ואז הגיעה גם ההצעה שניסו, איך אומרים, פשוט לא עמד בפניה, סמארטפון גלקסי 6 ושעון גלקסי גיר "במתנה".

אם לספר סיפור ארוך בקצרה, ניסו משלם היום מחיר מלא על שני המוצרים.

אם גם אתם נתקלים בסבך הביורוקרטיה, אתם מוזמנים לשלוח לנו את הסיפור שלכם למייל dafi@globes.co.il - ואנחנו כבר נמשיך משם.

מחברת פרטנר נמסר: "חברת פרטנר מעניקה שירות ליותר מ-3 מיליון לקוחות, ובודקת באופן מקיף כל פניה מצד לקוחותיה. מבירור המקרה עולה כי העסקה נעשתה בצורה תקינה ורק אחרי חתימתו של הלקוח".
עיתון גלובס לחודש היכרות - כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
  1. סלקום לצערי רמאים גדולים הרבה כמוני נכוו מהחברות האלה לא להתקרב  (ל”ת)

    ואחרי שנכוותי - כל נוגסייך צדקה ...והשם יעשה בהם כ

  2. צריך מאוד להיזהר בעיקר כשמציעים כל מיני דברים בטלפון  


  3. סלקום זהירות הם תמיד לוקחים יותר ממה שסוכם  (ל”ת)


  4. אוראנג יותר גנבים  

    אוראנג