י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסודה של טמפו - כל בועה בועה

כחלק מטרנד הבריאות העולמי שהפך למגמה שכבשה גם את ישראל בסערה, הסודה הפכה למשקה המועדף בקרב ציבור רחב, ציבור שגדל מידי שנה • אינפורמטיבי

הסודה של טמפו - כל בועה בועה

טמפו יוצאת בקמפיין חדש ותוסס למשקאות הסודה. סודה וסודה למון ליים – סודה כמו שסודה צריכה להיות. הסודה של טמפו בולטת בגיזוז עוצמתי במיוחד, המעניק חווית שתייה תוססת ומרעננת לצד יתרונות בריאותיים. הסודה של טמפו הינה הסודה היחידה שמכילה רק מים ו2co וזו אחת הסיבות לתחושת הגיזוז הייחודית.

לקמפיין החדש, קדמו מחקרי שוק ומבחני טעימה שהצביעו על כך שסודה טמפו היא הסודה שנתפסת עם הגיזוז החזק ביותר באופן מובהק מול מותגי סודה אחרים. לכן, נהנה המותג מהעדפה הולכת וגדלה הודות לטעמו ולעוצמת הגיזוז שלו. שוק הסודה הינו השוק הצומח ביותר בקטגוריית המשקאות הקלים בעולם והיא מתחזקת על חשבון המשקאות הקלים והמוגזים.

את הסודה של טמפו, ניתן למצוא במגוון רחב של טעמים: סודה בנגיעות למון ליים, פירות יער, אננס ואבטיח. כל מוצרי הסדרה הינם ללא סוכר, ללא קלוריות, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים. הסודה של טמפו נמכרת בבקבוקי 1.5 ליטר וכן בבקבוקי זכוכית אישיים של 250 מ"ל.

מולי באלי, מנהל מותג הסודה של טמפו, מציין כי הקמפיין החדש נועד לבסס את הסודה של טמפו כסודה כמו שסודה צריכה להיות, בעלת גיזוז חזק ועוצמתי.

הסודה של טמפו נהנית מביקוש גובר בין היתר הודות לערכי הבריאות, עוצמת הגיזוז והטעם המרענן. הסודה של טמפו, מאפשרת ליהנות ממשקה המשדרג את חווית השתייה ללא קלוריות וסוכרים/ממתיקים מיותרים.

הסודה של טמפו היא הסודה המקורית משנת 1954! תברכו, תשתו ותיהנו.
סודה טמפו בריאות גזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד