כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

קרין גורן מגיבה להשמצות על גודל גופה: "אמשיך ליהנות מהחיים"

לאחר שנבחרה לשפוט בתוכנית אוכל ונראתה על מסך הטלוויזיה במידה שאינה תואמת ממדי גוף דוגמנית, ספגה קרין גורן השמצות אישיות • " יש לי חדשות - לא כולן חייבות להיות דוגמניות" - ענתה למשמיצים

קרין גורן מגיבה להשמצות על גודל גופה: "אמשיך ליהנות מהחיים"

לפעמים אני חושבת לעצמי, כמה טוב שאין לי טלוויזיה בבית. עזבו אתכם הסיבות במלואן, אבל רק בשביל לא לדעת את כל הפרטים על כל תוכנית ריאליטי, היה שווה.

אבל כשהרשת גועשת, הפרטים מגיעים גם אלינו, אם נרצה או לא. תוכנית אוכל חדשה מבית קשת, בשם "בייק אוף ישראל", עלתה לאוויר, ואחת השופטות, קרין גורן – המפורסמת בשל מתכוני העוגות המיוחדים שלה.

לאחר התוכנית הראשונה ספגה גורן ביקורת חריפה מכל רחבי הרשת, כזו שאפילו היא לא תכננה.
מסתבר, שממדי גופה של גורן אינם מצומקים כנדרש מאישה שמופיעה בטלוויזיה, בה כנראה מקודשות הנשים הרזות, אולי מדי... וההערות האישיות המעליבות היו ברמה בזויה לחלוטין.
"מעניין כמה היא תשקול אחרי התוכנית", היתה הערה עדינה לגבי גורן. הביקורת, היתה פחות על תוכן התוכנית, אלא הפכה להיות אישיו פרטי נגד ממדי גופה של גורן, שכל חטאה הוא שהיא במידה 42 ולא במידה 38.

גורן עצמה הגיבה לדברים והבהירה שהיא אינה מתכוונת להפוך לדמות רזה ושדופה כפי שמצופה ממנה, והיא מרגישה בנוח עם עצמה גם אם עלתה כמה קילוגרמים.

"יש לי חדשות", בישרה לקהל הקוראים שלה: "לא כולנו חייבות (וחייבים) להיות דוגמניות. בתור מי שכמעט תמיד הייתה שמנמנה, ו ת מ י ד הרגישה בנוח בעור שלה, אני בטח לא מתכוונת להתנצל. להפך, התגובות האלה גורמות לי להרגיש גאה על שאני מביאה משהו אחר לפריים טיים. ולא, אני לא ארעיב את עצמי בשביל להתאים למודל המצומצם מאוד שהחברה דורשת.
ולא, אני לא אלבש רק שחור כי זה מרזה. ולא, אני לא אתחבא בחולצה רחבה. תנו לי צבעוני, תנו לי לחגוג את החיים, את הנשיות שלי ואת עצמי".

גורן משתפת כי בעקבות הפרק של התוכנית וכן הביקורת, נשלחו אליה הודעות רבות, גם של תמיכה וגם של מכוני דיאטה למיניהם, אך היא, כמובן, לא מתכוונת לשחק לפי הכללים של האחרים.

מה דעתכן? אשמח לשמוע גם אתכן, מוזמנות לכתוב לי למייל: [email protected]
קרין גורן תוכנית ריאליטי אופנה למידות גדולות דיאטה בייק אוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד