כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

חקירה נוספת למקורב • אלי ישי מפתיע: "מקווה שדרעי יצא זכאי"

חקירה נוספת תחת אזהרה, למקורב לאריה דרעי, במשרדי היחידה הארצית לחקירה הונאה במשטרת ישראל • גורם בכיר: "שר הפנים לא צפוי להיחקר בימים הקרובים" • חיזוק מפתיע מאלי ישי: "מקווה שהפרשייה תסתיים בלא כלום"

אריה דרעי, צילום: יונתן זינדל, פאש90
אריה דרעי, צילום: יונתן זינדל, פאש90

פרשת דרעי 2: המקורב לשר הפנים ייחקר היום (ד) פעם נוספת תחת אזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה, כך מדווח ערוץ 10. תוך כך: אלי ישי מחזק את דרעי.

אמש דווח, כי השר אריה דרעי צפוי להיחקר באזהרה בעצמו בפרשה בימים הקרובים. מקורבו שנחקר אמש שעות רבות במשטרה שוחרר לביתו עם תנאים מגבילים. קודם לחקירה ערכו חוקרי המשטרה חיפושים בביתו ובמשרדו של המקרוב לשר דרעי. בתגובה להתפתחות בחקירה כתב השר דרעי בהודעה מיוחדת לפעילי שס כי "ימים לא קלים עוברים עלי".

עם זאת בכיר במערכת אכיפת החוק אמר, כי דרעי עצמו לא צפוי להיחקר בימים הקרובים.

אמש נחקר המקורב, במשך שעות רבות. כך גם נחקרה בתו של המקורב ואדם נוסף, יזם נדל"ן מוכר, ואיש התנזים לשעבר של דרעי, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים'.

לקראת החקירה פשטו חוקרי המשטרה על ביתו ומשרדו של המקורב והחרימו לו מסמכים. כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', משרדו של המקורב מצוי בסמוך ללשכתו הפרטית של אריה דרעי.

יריבו של השר דרעי יו"ר יחד אלי ישי אומר כי הוא מקווה שדרעי יצא זכאי. בראיון שישודר הערב בערוץ 20 אומר ישי, כי "זה לא סוד שיש בינינו יריבות פוליטית, אבל ברמה האישית, אני כמו כל יהודי, כבן אדם, וודאי שאני מקווה שהפרשייה תסתיים בלא כלום".

לפי דיווחים שונים החקירה מתמקדת בנדל"ן של דרעי ושל משפחתו. לפי הארץ, מאז הפיכת הבדיקה לחקירה פלילית, זומנו מספר אנשים הקשורים כנראה לפרשה, "הנחקר הוא דמות קרובה לדרעי ששמה נקשר גם לחשדות שהועלו בנוגע לרכישת נכסים והעברת הזכויות עליהם". הוסיפו בהארץ.

עוד דווח כי "בין השאר נבדקת עסקה של מכירת מגרש על ידי דרעי לאותו גורם. מדובר במגרש שעליו נבנו חמש דירות שעלותן כיום היא כ-15 מיליון שקלים. עסקת המכירה דווחה על ידי דרעי לרשויות, אולם כעת נבדקת אמינות הדיווח. כמו כן המשטרה בודקת אם המקורב וילדיו הם אכן הבעלים או שמדובר היה בחוזה פקטיבי לכאורה".
אריה דרעי חקירה משטרה נדלן תנועת ש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד