כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כיצד נפטרים מעודפי הקילוגרמים לאחר החגים?

הישראלי הממוצע מעלה בחג הפסח בין 1 ק"ג עד 3 ק"ג • עושים כושר, שותים מים ואוכלים סיבים • טור מספר שלוש - אלישבע עושה כושר

כיצד נפטרים מעודפי הקילוגרמים  לאחר החגים?

חג הפסח חלף עבר לו, והגיעה עונת "אחרי החגים". רובנו נשארנו עם מספר קילוגרמים עודפים, שנוספו לנו בארוחות המשפחתיות, בטיולים, בפיקניקים ובנסיעות, וסתם מאכילת המצות ומטעמי החג.

מנתונים עולה כי לאחר חג הפסח, עולים בממוצע בין 1 ק"ג ל – 3 ק"ג ובכדי להשיל אותם יש לפעול באורח חיים בריא ונכון יותר. לשתות הרבה מים, להרבות באכילת סיבים, ולהתעמל...

זה מה שקיבלתי במייל מחברה טובה. אתן מבינות?

גילתה לי את אמריקה, כולי התרגשות. עכשיו אין סיבה שהמשקל פשוט לא יירד.
טוב, אז עכשיו, יום אחרי אסרו חג, ובראש שלי אני מתכננת לרוץ למכון כושר. כי לא תאמינו, אבל בחול במועד, תמחאו לי כפיים, כל בוקר, לפני שכולם התעוררו, התייצבתי במכון כושר, ובדרך פגשתי בלובי של מלון גני ירושלים משפחות שלימות שיושבות על קפה ועוגה כשרה לפסח. הסתכלתי עליהם בתחושה של גאווה: הנה אני בדרך למכון כושר.

והמכון כושר מלא. לא רק אני חשבתי על הרעיון הנפלא. פגשתי שם את סבתא צביה, שסיפרה לי שהיא לא מתחילה את היום שלה בלי כושר - והיא נושקת לשבעים. מפלס ההערצה לעצמי ירד פלאים.
ועדיין, הקפדתי יום יום והרגשתי נפלא.

האם אצליח השבוע?

נכון לכתיבת הטור הזה, נכשלתי. כי בדרך לכושר הילדים הזכירו לי שאין לימודים היום, והבת שלי הזכירה לי שיש לה תור לרופא שיניים ואני חייבת להסיע אותה ו... טוב, היום אשתה מים עם סיבים.
ספורט כושר מכון כושר אחרי החגים פעילות ספורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד