י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לראשונה: כנס התזונה והבריאות "אוכלים בריא ירושלים"

הכנס יתקיים במטרה להעלות את המודעות על חשיבות והשפעת התזונה על איכות החיים • הרצאות וסדנאות בנושא ניקוי רעלים, מניעת מחלות ועוד • תהיו בריאים

לראשונה: כנס התזונה והבריאות "אוכלים בריא ירושלים"

טרנד הבריאות צובר תאונה וחוצה מגזרים. כמעט כל אדם שתעצרו ברחוב יידע להגיד לכם מה זה מיץ ירוק או ניקוי רעלים, שמות של מאכלים בריאים הם כבר מזמן חלק גדול מהלקסיקון.

פורטל EatWell, יקיים לראשונה את כנס התזונה והבריאות 'אוכלים בריא ירושלים'. הכנס יהיה חלק מאירועי שבוע יום ירושלים ומטרתו לחשוף את תושבי האזור על כלל המגזרים לטרנדים העכשוויים בתחום התזונה והבריאות ולהעלות את המודעות על חשיבות והשפעת התזונה על איכות החיים. הכנס מתקיים בשיתוף אגף בריאות הציבור של עירית ירושלים בסינמה סיטי ביום רביעי 1/6/2016 בין השעות 10:00-22:00 וישלב הרצאות וסדנאות בישול של מיטב אנשי המקצוע והמומחים בתחום התזונה הבריאה, ויעניק למשתתפים כלים יעילים לשינוי תזונתי ואורך חיים בריא.
מלבד ההרצאות וסדנאות הבישול, ייהנו המבקרים ב'אוכלים בריא ירושלים' ממתחם עשיר ובו דוכנים של מוצרי בריאות, תוספי תזונה, ספרים מקצועיים, כלי בישול וציוד למטבח בריא, ביתני אוכל עם מנות בריאות ומזינות, ועוד שלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא.

בין ההרצאות שיהיו בכנס, תזונה אנטי דלקתית שמונעת מחלות, ניקוי רעלים, רפואה תזונתית מהרמב"ם ועד למדע המודרני, סדנת מתוקים בריאים, סדנת רוקחות טבעית, כוחה המרפא של שמחת החיים ועוד.

מחיר כל הרצאה או סדנת בישול 40 ₪.
אוכלים בריא תזונה נכונה מניעת מחלות כנס בריאות יום ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד