י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הילד לא רוצה לאכול? כך תשלימי לו את כל מה שהוא צריך

הוא לא רוצה סלט, לא פרי, גם לא את המרק לילדים שהכנת לו במיוחד, ואת דואגת? את צודקת. הוויטמינים והמינרלים שמכילים כל אלה חשובים מאוד להתפתחותו התקינה. אז מה עושים?

הילד לא רוצה לאכול? כך תשלימי לו את כל מה שהוא צריך

איזו אמא אינה חרדה כאשר הילדים שלה מסרבים לאכול את התבשילים הבריאים שהיא מכינה? אכן, יש סיבה לדאגה, שכן הוויטמינים והמינרלים שמכילים כל אלה חשובים מאוד להתפתחותו התקינה. אז מה עושים?

ההשלמה התזונתית של הילד שלך
לא משנה כמה נתאמץ לשנות את הטעם שלהם, רוב הילדים מעדיפים שוקולד על פני תפוח ופנקייק במקום סלט. זו עובדה. אנו האימהות מוצאות את עצמנו מעבירות זמן לא מבוטל בניסיונות להשיג וליצור את המתכונים שמכילים כמה שיותר ויטמינים ומינרלים וכמה שפחות טעמים שלא יעברו את חכו האנין של הזאטוט. זה לא קל, ולרוב גם לא עובד. לפעמים, על סף ייאוש, את חושבת פשוט להניח לכל זה. אולי שיאכלו מה שהם רוצים, וזהו.


למה חשובים כל כך הוויטמינים והמינרלים?
מכיוון שהם משתתפים בתהליכי גדילה והתפתחות ומאיצים אותם, מכיוון שהם חלק חשוב ממערכת חילוף החומרים (מטבוליזם) והם חיוניים לתפקוד מערכות שונות בגוף (ראייה, מערכת העצבים).
בתור הורים אנו עושים הכול כדי שהילדים יתפתחו 'לפי הספר', אך לא כולנו יודעים שלתזונה נכונה בשנות הילדות יש השפעה מכרעת על הגדילה וההתפתחות השכלית והמוטורית.

חסרים תזונתיים אצל הילד עלולים לפגוע ביכולתו לממש את מלוא פוטנציאל הגדילה וההתפתחות הפיזית והמנטלית שלו. כמו כן, ישנה סכנה להיחלשות המערכת החיסונית, אשר עלולה להגדיל את הנטייה לסבול ממחלות שונות ומהתקררויות חוזרות ונשנות.

כיום, בעקבות הבררנות של הילדים וגם בעקבות קצב החיים המודרני, צריכת מוצרים טריים ואיכותיים מן הטבע הופכת נדירה יותר ויותר, מה שגורם באופן ישיר לחסרים תזונתיים שנוצרים אצל הילדים מדי יום ביומו.

הפלוס היומי שלכם
סדרת יומי היא סדרת ויטמינים ותוספי תזונה שפותחה במיוחד עבור ילדים על ידי אלטמן. הוויטמינים של יומי מגיעים בצורת דובוני ג'לי טעימים האהובים על הילדים והופכים את צריכת הוויטמין לחוויה טעימה.

בסדרת יומי לילדים מוצרים המעניקים תמיכה לתזונה של הילדים שלכם ומשלימים את החסרים שלהם בוויטמינים ובמינרלים.

סדרת 'יומי' בכשרות בד"ץ העדה החרדית היא פרי מחקר ופיתוח ישראליים ומהווה פריצת דרך עולמית בתחום תוספי התזונה לילדים. סדרת 'יומי' כוללת מגוון ויטמינים חיוניים לגדילה, להתפתחות השכלית והמוטורית של ילדים ולתפקוד מערכות הגוף כגון יומי מולטי ויטמין פלוס המעניק השלמה תזונתית ומסייע למערכת ההגנה הטבעית של הגוף, יומי ויטמין C שמסייע למערכת ההגנה הטבעית של הגוף ועוד.

יומי – מכל הסיבות שבעולם
כבר יותר מ-40 שנה חברת אלטמן, המובילה בישראל בתחום תוספי התזונה, עושה הכול כדי לדאוג לבריאות שלכם. אנחנו משתמשים בכלים המקצועיים ביותר על מנת להבין את הצרכים המדויקים שלכם בכל שלב בחיים ולהעניק את הפתרון המושלם להשלמה תזונתית.

הוויטמינים של יומי מיוצאים לאירופה, אפריקה ואמריקה וזוכים להצלחה רבה. מאות אלפי ילדים ברחבי העולם כבר נהנים מביטחון יום יומי. עכשיו גם הילדים שלך יכולים ליהנות מכל המעלות של יומי בכשרות בד"צ העדה החרדית.

כאימא, הניסיון והאחריות של אלטמן מאפשרים לך להיות רגועה ובטוחה באיכות המוצרים, ולדעת שיש לך דרך נפלאה לדאוג לילדים שלך בכל יומי מחדש.
.

רוצים קופון מתנה? לחצו כאן

ויטמין אלטמן יומי תזונת ילדים כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד