י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טרנד הבריאות: מגשי פירות במקום מתוקים באירועים

המחקרים מוכיחים כי אכילת פירות וירקות מועילים לבריאות ואת האירועים הרבים החלו מעטרים פלטות פירות וירקות ססגוניים טריים ומגולפים • חברת "ספיישל פרי" מציגה, כך תפארו את השולחן בבריאות

מגש פירות בעיצוב "ספיישל פרי"
מגש פירות בעיצוב "ספיישל פרי"

אכילת פירות וירקות משפיעה על הבריאות ומאריכה את תוחלת החיים, זו מסקנה אליה הגיעו חוקרים רבים ואשר אומצה על ידי ארגוני הבריאות הבינלאומיים.

בשנים האחרונות בוצע מחקר באוניברסיטת קולג' בלונדון שבחן את הרגלי האכילה של 65,226 בני אדם. החוקרים גילו שאכילה של למעלה משבע מנות של פרי וירק ביום מורידה את הסיכון למות ממחלות שונות ב-42%, ביחס לאכילה של פחות ממנה אחת ליום. 7 מנות ביום מורידות את הסיכון למות מסרטן ב-25%, וממחלות לב ב-31%.

על פי המחקר, לפירות וירקות טריים יש את ההשפעה המגינה ביותר על הבריאות. לא פלא אם כן שרבים מאד אמצו את ההמלצות גם בשמחות המשפחתיות ובאירוח, ורבים החלו לוותר על פלטות הסוכרים שהוגשו בכל אירוע והוצבו בבר, וגילו כי פלטות פירות וירקות מעוצבים מאפשרת שמחה מושלמת ובריאה יותר.

בחברת "ספיישל פרי" מספרים כי הביקוש למגשי פירות וירקות טריים ומעוצבים עולה מיום ליום. "ספיישל פרי" הכשרה למהדרין, מספקת מגשי פירות וירקות רעננים ומגוונים, לבר בשמחה המשפחתית, לאירוח בבית או כמשלוח ליקירכם. את הירקות והפירות תוכלו לבחור בעצמכם מתוך מגוון רחב מאוד של אפשרויות בחירה, כאשר היצע פירות העונה מאפשר מגשים צבעוניים בחיתוכים יפים שיעוררו את התיאבון ואת בלוטות הטעם, וכל זאת בצורה בריאותית.

מחלקה מיוחדת ב"ספיישל פרי" מתמחה בגילוף על פירות, כאשר יצירות מושקעות ומרהיבות עין מפארות אירועים רבים, בגילופים מרהיבים הנעשים על גבי הפירות עצמם.

מנהל חברת "ספיישל פרי", יעקב אהרונוב אומר כי "כיום טרנד הבריאות תפס את כולם. כולם יודעים שמתוקים מלאכותיים מלאים בחומרים שאינם בריאים לגוף, סוכר זול, שומן, מרגרינה וחומרי טעם, צבע וריח המזיקים לגוף. לעומתם, פירות וירקות מובחרים הינם מתנת שמיים, צבעים, טעמים וצורות מרגשים ללא מגע יד אדם".

בחברת "ספיישל פרי" מקפידים על סטנדרט גבוה של חומרי גלם וטריות וזאת לצד אדיבות, שירות ועמידה בזמנים בהשגחתו של הרב אפרתי.
ספיישל פרי בריאות מגשי פירות ירקות אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד