ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

אצל "צחי בשרים" הטעם בסניף - משובח כמו במשלוחים

בעוד אנחנו יושבים ואוכלים, מביטים על המנות שלא נצליח להכניס לקיבה, אך בוודאי נזמין בפעם הבאה, סיפר לנו צחי כי כל הבשר ברשת טרי בכל יום ועובר את הסינון הקפדני הרבה לפני שהוא עולה על הגריל בסניפי הרשת • השחיטה למהדרין והרשת כולה שומרת שבת וכשרה

אצל "צחי בשרים" הטעם בסניף - משובח כמו במשלוחים

בדרך כלל אנחנו סומכים על המשלוחים של "צחי בשרים", אלא שהפעם החלטנו לקפוץ לסניף ולמצוא את ההבדלים. לא מצאנו. היה טעים, ממש כמו במשלוחים. מסקנה: נמשיך להתפנק ולהזמין הביתה

את שירות המשלוחים של "צחי בשרים" אנחנו מכירים היטב. אנחנו מזמינים הביתה בערך פעמיים בשבוע וגם כשיש אורחים. תמיד אפשר לסמוך על השליחים שיגיעו בזמן ושהארוחה תהיה איכותית וטעימה. עם התפריט הזה אנחנו מרגישים סבבה לארח חברים שלנו והם יודעים שאנחנו מפנקים אותם. בשבוע שעבר החלטנו להוציא את האף מהבית ולבדוק עד כמה האוכל שנשלח אלינו הביתה דומה לזה שמוגש בסניף ואולי הוא אפילו יהיה טוב ממנו.

הגענו לסניף הבת ימי (הרצל 82), שהוא הסניף המקורי ברשת הבשרים שצומחת לנו בגוש דן (ל"צחי בשרים" יש סניפים גם בחולון ובתל אביב). ישבנו בפנים בחלל גדול ומרווח (בחוץ היה קר) ודבר ראשון שאלנו מי זה צחי. רצינו להכיר את האיש שמאחורי השם. אחר כך הזמנו את המנות החביבות עלינו – פרגיות, קבב ומדליוני פילה.



בעוד אנחנו מפשירים את הידיים מהקור שבחוץ, נחתו על השולחן מבחר סלטים, שכמותם מפזרים בנדיבות רק במסעדות של יפו, דוגמת הזקן והים. זה היה הרבה מעבר לצלחת מלפפונים חמוצים ולידם פלפל חריף או טחינה. קיבלנו מבחר של סלטים ובהם כרוב לבן וסגול עשויים היטב, בצל מתובל, פלפל חריף מטוגן, סלסה טעימה, סלט סלק מעולה, גזר מגורד, סלט עם תירס, זיתים, וכמובן שצלחות חומוס וטחינה. המלצר סיפר שאת כל הסלטים מכינים במקום והם טריים בכל יום. בר הסלטים היה חופשי ויכולנו לבקש תוספת מכל סלט. אפילו את הפיתות והלאפות שהונחו על השולחן אופים בחנות הסמוכה, במאפייה השייכת גם היא לרשת. טעמנו מהמבחר הצבעוני והריחני, נהנינו מכל ניגוב וביס אבל לא שכחנו להשאיר מקום למנות העיקריות.

הפרגיות היו טעימות ונמרחו ברוטב מתקתק שעושה נעים בחיך. הקבב ביתי מבשר בקר עם שומן כבש טרי ומתובל בנדיבות בתערובת טעימה. צחי הסכים להגיד שמדובר בתבלין סודי, שמוכר רק לסוחר התבלינים שעובד עם הרשת. מדליוני הפילה היו מעולים. הם היו רכים, נמסו בפה, תובלו בעדינות והיו עשויים במידה המדויקת, שהותירה אותם עסיסיים ונוטפים.

אם רק יכולנו, היינו מזמינים גם חלוויאת, ביצי הודו או סטייק אנטריקוט, אבל כמה אפשר לאכול בערב אחד, אפילו אם כל כך קר. הבטחנו להזכיר לעצמנו להוסיף את המנות האלה למשלוח הבא שנזמין הביתה. כל הבשר ברשת, כך סיפר לנו צחי, הוא טרי בכל יום ועובר את הסינון הקפדני הרבה לפני שהוא עולה על הגריל בסניפי הרשת. השחיטה היא למהדרין והרשת כולה שומרת שבת וכשרה.

כל אותו הזמן זמזמו מסביב הקטנועים שיצאו וחזרו ממשלוחים, כדי לפנק את אלה שהחליטו שלא להוציא את האף מהבית בקור הזה, כמונו. לראשונה שמענו גם שאפשר להזמין משלוח באמצעות המסנג'ר, בעמוד בפייסבוק של הרשת. אנחנו נהגנו להזמין באפליקציה. למי שרוצה יש גם מרכז הזמנות ארצי עם סוללת טלפניות, מ-11 בבוקר עד 11 בלילה. סניפי "צחי בשרים" בתל אביב ובבת ים בכשרות של בד"צ 'בית יוסף'



היה טעים וחמים (בפנים), אם כי הסכמנו שנינו שלקבל את המשלוח הביתה זה יותר כיף.

www.tzahib.co.il

צחי בשרים אנטריקוט משלוח סטייק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד