כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גטאס מסתבך: נחקר בחשד לזיוף והלבנת הון

לא רק עבירות ביטחון: מספר שבועות לאחר שנעצר ונחקר על הברחת טלפונים לאסירים ביטחוניים, נחקר באזהרה חבר הכנסת באסל גטאס במשרדי להב 433, בחשד לביצוע עבירות זיוף, קבלת דבר במרמה, רישום כוזב והלבנת הון

חבר הכנסת בכניסה למשרדי להב. צילום: פלאש 90
חבר הכנסת בכניסה למשרדי להב. צילום: פלאש 90

לא רק עבירות ביטחון: מספר שבועות לאחר שנעצר ונחקר על הברחת טלפונים לאסירים ביטחוניים, נחקר היום (שני) באזהרה חבר הכנסת באסל גטאס במשרדי להב 433 - היחידה הארצית של משטרת ישראל, בחשד לביצוע עבירות זיוף, קבלת דבר במרמה, רישום כוזב והלבנת הון.

חקירתו בוצעה במסגרת חקירת החשד למרמה, בעיקר כלפי מבקר המדינה, בהקשר לכספים שהתקבלו במפלגת בל"ד ומימנו את פעילותה. חקירתו בוצעה באישור היועץ המשפטי לממשלה.

"מדובר בלא יותר מרדיפה פוליטית של המפלגה ופעילותה, במטרה לפגוע בתדמית הפוליטית שלה" אמר ח"כ באסל גטאס בתגובה לחקירתו, "התזמון התמוה של הזמנתי לחקירה בעניין זה לאחר שהחקירה הסתיימה ולאחר שלושה חודשים מסיומה, הוא המשך להתנהלות המשטרה הפסולה כלפיי במטרה להשפיע על התיק המשפטי תוך ניסיון לייצר אווירה עוינת סביבי. ניסיון זה לא יצלח, וגם לא הרדיפה הפוליטית".

את חקירת הפרשה מנהלת יחידה ארצית של משטרת ישראל בלהב 433 בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.
באסל גטאס הלבנת הון זיוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד