י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תיעוד • הפקחים תפסו בהילולא: "ערק סגולה" מהבבא סאלי עם כשרות מזויפת

הילולת ה'בבא סאלי' בנתיבות: במסגרת ביקורת פתע שערכו מפקחי הרבנות הראשית, נתפסו כמויות גדולות של בקבוקי ערק הנושאים את דיוקנו של ה"בבא סאלי" בחזית כאשר בתווית האחורית מופיעים ציוני כשרות מזוייפים של בד"צים שונים • תיעוד

תיעוד • הפקחים תפסו בהילולא: "ערק סגולה" מהבבא סאלי עם כשרות מזויפת

הילולת ה'בבא סאלי' בנתיבות: לצד התפילות וזריקת הנרות מתקיים במתחם הציון גם שוק אוכל המוני במקום לטובת הבאים הרוכשים מכל הבא ליד. הבוקר (שלישי), במסגרת ביקורת פתע שערכו מפקחי היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות של הרבנות הראשית לישראל, נמצאו מספר דוכני מזון אשר הוצגו ככשרים, על אף שלא היתה בידם תעודת הכשר מטעם הרבנות המקומית נתיבות.

במקום נתפסו כמויות גדולות של בקבוקי ערק הנושאים בחזיתם את דיוקנו של ה"בבא סאלי", כאשר בתווית האחורית מופיעים ציוני כשרות מזוייפים של בד"צים שונים.

בנוסף, בביקורת עלה כי בחלק מדוכני המזון עושים המוכרים שימוש בעלי ירק לא מפוקחים משטח פתוח הנגועים בחרקים, שימוש בשיפודי לבבות סגורים וכדו' כך שהציבור נכשל.

רפי יוחאי ממחלקת ההונאה בכשרות ברבנות הראשית אומר כי נגד דוכני האוכל ינקטו צעדי אכיפה והטלת קנסות מנהליים. כמו כן קוראים ברבנות לציבור דורש הכשרות הפוקד את המקום שלא להתפתות ולצרוך את הבקבוקים, הן מחשש לכשרותם ואף מחשש בריאותי. ברבנות קוראים לציבור להקפיד לרכוש מזון אך ורק בבתי אוכל הנושאים תעודת כשרות בתוקף מטעם הרבנות המקומית בלבד.

















בבא סאלי הילולא נתיבות כשרות הרבנות הראשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד