י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אירוע השקה חגיגי לסדרת מוצרי אלטמן לתקופת טרום הלידה ואחריה בכשרות מהדרין

אלטמן השיקה סדרת תוספי תזונה ייחודיים לנשים בתקופת טרום לידה ואחריה בכשרות מהודרת • גלי ניר, מנכ"לית אלטמן בריאות: "מהלך השקת המוצרים בכשרות המהודרת והנגשתם לצרכני המהדרין מהווה ציון דרך משמעותי ביותר של חברת אלטמן"

אירוע השקה חגיגי לסדרת מוצרי אלטמן לתקופת טרום הלידה ואחריה בכשרות מהדרין



אלטמן בריאות, החברה המובילה בישראל בתחום תוספי התזונה, קיימה מפגש עיתונאיות לרגל השקת סדרת המוצרים האיכותיים של אלטמן לתקופת טרום לידה ואחריה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.
תקופות טרום הלידה ואחריה הן בעלות חשיבות מכרעת להתפתחותו התקינה של התינוק. בתקופות אלו התינוק תלוי באם לחלוטין מבחינה תזונתית, ולכן יש להקפיד לצרוך את כל הרכיבים החשובים להתפתחותו במינונים מספקים. זו הזדמנות חד-פעמית וחולפת להשפיע על התפתחות התינוק.

בפתיחת המפגש נשאה דברים גלי ניר, מנכ"לית אלטמן בריאות. בדברי הברכה הודתה המנכ"לית למוזמנות על השתתפותן והוסיפה כי מהלך השקת המוצרים בכשרות המהודרת והנגשתם לצרכני המהדרין מהווה ציון דרך משמעותי ביותר של חברת אלטמן.

מיכל איתן, סמנכ"לית השיווק של אלטמן, סקרה את פעילותה של החברה לאורך השנים ואת המהלך שקדם להשקת המוצרים השונים בכשרות מהודרת. איתן הציגה למשתתפות את מגוון המוצרים האיכותיים של אלטמן בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.

לאחר מכן הגישה מיכל שיין, מנהלת השיווק המקצועית של אלטמן, את סדרת המוצרים הייחודית של אלטמן לתקופת טרום הלידה ואחריה, שהושקה בכשרות מהודרת, הכוללת ארבעה מוצרים:

פרנטל- מולטי ויטמין המכיל ברזל, יוד, חומצה פולית, ויטמין D וסידן רכיבים חיוניים נוספים להתפתחותו התקינה של התינוק.

ברזל פלוס- פורמולה המותאמת במיוחד לנשים הזקוקות לתוספת ברזל. הפורמולה מכילה ברזל ביסגליצינאט המכונה 'קל לעיכול' בשל מיעוט תופעות הלוואי ואחוזי הספיגה הגבוהים שלו. הפורמולה משלבת גם חומצה פולית, ויטמין B12 וויטמין C.

ג'ינג'רול- כמוסות נטולות ריח המכילות תמצית ואבקת ג'ינג'ר מרוכזת במינון גבוהה בתוספת ויטמין B6 הידועים ברפואה העממית כמסייעים להפחתת בחילות.

חילבה- כמוסות מרוכזות המכילות תמצית חילבה פטנטי ומיועדות לנשים אחרי לידה, כאשר התינוק ניזון מחלב אם. הכמוסות ללא השפעה על ריח הגוף וללא תופעות לוואי.
בהמשך האירוע נהנו המשתתפות ממשחק טריוויה חווייתי שעסק בנושא תוספי תזונה, מוצרי בריאות וחברת אלטמן.

אלטמן בריאות היא חברת תוספי התזונה המועדפת ביותר ע"י נשים, הפועלת בארץ למעלה מארבעים שנה ומספקת לצרכנים תוספי תזונה בפורמולות וצורות מתן מתקדמות לכל שלב בחיים. מוצרי אלטמן עוברים בדיקות איכות קפדניות ביותר המתבצעות במעבדות מוסמכות בארץ ובחו"ל.

את מוצרי אלטמן בכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית תוכלי להשיג בבתי המרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

להזמנות ופרטים נוספים>>













אלטמן הריון לידה תוספי תזונה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד