ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מה זה בכלל? החלפת קישורים לקידום הדדי

אחת השיטות הנפוצות ביותר לצורך קידום אתרים בגוגל זוהי החלפת הקישורים ההדדית בין אתרים כאשר ההסכם אומר – קשר אליי ואקשר אליך, איך זה עובד והאם הדבר חוקי?

מה זה בכלל? החלפת קישורים לקידום הדדי
לא לגעת

החלפות קישורים משחקות תפקיד מאוד משמעותי בתהליכי קידום אתרים אורגני של האתרים השונים. הבעיה עם החלפת הקישורים היא שגוגל לא ממש אוהבת את זה והיא מתריעה על כך בהנחיות שלה נגד הונאת קישורים. אך כאשר הדבר נעשה בחכמה ובמינון הנכון, הרי שהתוצאות תהיינה טובות לכל הצדדים.

החלפת קישורים הדדית – מה זה?
כשמדברים על קידום אתרים בגוגל, החלפת קישורים - הכוונה שאתר X מפנה קישור לאתר Y כאשר אתר Y מפנה בתמורה קישור לאתר X. כאשר הדבר נעשה במינון נכון ולא גבוה מידי, אזי אין עם זה כל בעיה. אך כאשר רוב הקישורים שלנו יהיו כאלה הרי שזה ייחשב כ'החלפת קישורים בהיקף חריג' כלשון ההנחיות של גוגל והדבר יכול בהחלט להיות בעייתי.

ישנה אפשרות ליצור את הקישורים באופן אחר. כמו למשל קישור שיוצא מאתר X אל Y והתמורה היא קישור מאתר Z אל אתר X. אם כל האתרים הללו רשומים על שמו של אותו אדם עלולה להיות עם זה בעיה אך אם פרופיל הקישורים הללו נראה טבעי גוגל יוכל לחיות עם זה בשלום.

איך עושים את החלפת הקישורים בפועל?
החלפת הקישורים לצורך קידום אתרים אורגני של האתר יכול להיעשות בכמה צורות:
• החלפת מאמרי תוכן – הפרקטיקה הנפוצה ביותר זהו הקישור שיוצא מתוך מאמר חדש שבמסגרת ההחלפה הועלה לאתר. זה לא חייב להיות החלפה הדדית של מאמר תמורת מאמר, זה יכול להיות גם בצורה אחרת של כתיבת תוכן תמורת קישור.
• הוספת קישור במקום כלשהו באתר – קישור מתוך דף הבית יכול להיות קישור מאוד חזק ואיכותי וההמלצה היא להוסיף מידע כל שהוא סביב הקישור.
• הוצאת קישור מתוך עמוד קיים – הוצאת קישורים מתוך עמודים שכבר מוכרים בגוגל יכול להיות מאוד בעייתי וחשוד, ואם רוצים לעשות זאת, חשוב מאוד להוסיף עוד פסקה לדף הקיים שיהיה קשור לנושא אליו מפנה הקישור.

כדי לבצע את הדבר באופן המקצועי והנכון וכמובן גם החוקי, יש להיוועץ באנשי מקצוע.

http://seo-google.co.il/



החלפת קישורים הדדית קידום בגוגל החלפת קישורים קידום אתרים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד