ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

במקום 'כסף קש' – ' Cash Card'

האם עומד הרעיון החדש אותו הגו בכירי חברת 'לאומי קארד' לטלטל את החרדי הממוצע ולהביא למהפכה בשוק האשראי בקרב הציבור החרדי?

אריה היילווייל, מנכ"ל לאומי קארד עם ר' שמואל יאקאב מנכ"ל' טרקלין חשמל' וגדעון קופרמן מלנדאו תקשורת
אריה היילווייל, מנכ"ל לאומי קארד עם ר' שמואל יאקאב מנכ"ל' טרקלין חשמל' וגדעון קופרמן מלנדאו תקשורת

במשך שנים מתחבטים ראשי המערכות העוסקות בכרטיסי האשראי כיצד 'לטפל' במגזר החרדי, אליו הם מתקשים לחדור. בעוד בציבור הכללי מחזיקים כ-80% בכרטיסי אשראי, הרי שבציבור החרדי הנתונים נמוכים בהרבה, והוא די 'חשדן' בכל הקשור בכרטיסים ובאשראי. אברכים רבים מעדיפים לפתוח חשבון בבנק הדואר ולהימנע מתשלום העמלות הנלקחות בנדיבות בידי הבנקים המסחריים האחרים, ויש גם רבים המשלמים במזומן, ממש כמו בדורות הקודמים. תופעות, שכבר מזמן אבד עליהן הקלח במגזר הכללי, תופסות מקום של כבוד בבתים רבים במגזר החרדי. הכסף, הנעטף בזהירות ומגולגל אל תוכם של ספרים עבי כרס או מוטמן בין ערמת המגבות. 'קונים ממה שיש' ומה שאין 'מגלגלים בגמ"ח השכונתי'...

האם עומד הרעיון החדש אותו הגו בכירי חברת 'לאומי קארד' לטלטל את החרדי הממוצע ולהביא למהפכה בשוק האשראי בקרב הציבור החרדי? – ימים יגידו.

אם יש בתגובה החיובית הבולטת לה זכה הכרטיס במסיבת העיתונאים שנערכה השבוע בבית 'לאומי קארד', הרי שמצפה לו עידן זוהר.

בעצם, איך לא חשבו על זה קודם?!

Cash Card הוא שמו של 'הרך הנולד', שרבים מנבאים לו גדולות ונצורות. באופן רשמי: כסף 'קש', באופן מעשי: כרטיס ויזה לכל דבר.

איך זה עובד? פשוט מאוד. ניגשים לאחת מתחנות ההטענה של הכרטיס, מטעינים בסכום הכסף הדרוש ו...מתחילים להשתמש. נכון לעכשיו מוגבל סכום ההטענה ל-5,000 שקלים בחודש, אבל עם הזמן וההצלחה, מתוכננת הגדלה של הסכום.

ובכן, מהיום לא צריך חשבון בנק כדי שלא תיאלץ להסתובב עם כיס נפוח במזומנים, דבר שהוא כשלעצמו לא נוח ואף מסוכן. את כרטיס ה- Cash Card ניתן לבטל בחיוג אחד באם הוא נגנב, בדיוק כפי שנעשה הדבר בכל כרטיס אשראי רגיל. אם הורגלתם עד עתה לחפש את המתנדב התורן, שיואיל בטובו להעניק לכם את מספר האשראי שלו 'רק כדי לשלם את חשבון החשמל' או לכל צורך אחר – מעתה יהיה לכם כרטיס משל עצמכם.

עיתונאים זריזים מיהרו לחשוב על תועלות נוספות. הוא יעיל לכל מסורבי כרטיס האשראי לסוגיהם, אנשים שהבנק או חברות האשראי נמנעו מלהנפיק להם כרטיס בשל היסטוריה פיננסית בעייתית, הוא מצוין כדי לתת אותו לבן שבישיבה והוא רעיון לא רע למי שמתכנן לתת מתנה.

איך מטעינים את הכרטיס? אם אתם מסוג האנשים, שאינו מחבב את ההתקשרות אל הבנק, או שאין לכם חשבון, ניגשים לאחד מהמוקדים: רשת 'לנדאו תקשורת', רשת 'טרקלין חשמל' או 'גולד אנד סילבר' שבקרית ספר, בוחרים את הסכום הרצוי, מטעינים את הכרטיס ו...מכניסים אל הארנק.

עסקות טלפוניות, קניות בחו"ל, שימוש במכונות תשלום, מעכשיו כולם יכולים. אפילו כוכבי המתנה של ויזה, אותם חשתם עד כה כי פספסתם, הם חלק בלתי נפרד מהשימוש בכרטיס החדש.

עלות השימוש בכרטיס Cash Card כרוכה בסך הכול בעמלת הצטרפות חד פעמית בסך 40 שקלים ובדמי שימוש חודשיים בסך 10 שקלים, אשר ישולמו רק אם נעשה שימוש בפועל בכרטיס, אך באופן יחסי לעמלות הבנקים עדיין מדובר בסכום לא משמעותי.

העתיד נשמע מצוין, אבל רק העתיד יוכיח האם הצליח הכרטיס ה'מבטיח' לככב בארנקו של הציבור החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד