א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הדירקטור של קרן 'הרי פישל' הקים חברה לחיפוש פטנטים

חיים סטפלמן, הדירקטור החרדי בקרן "הרי וג'יין פישל", ומומחה בביצוע חיפושים ובכתיבת בקשות לרישום פטנטים, הקים את חברת 'אינבנטיב-סטפ'

חיים סטפלמן
חיים סטפלמן

בינואר השנה הוקמה חברת "אינבנטיב סטפ" – חברה לחיפוש פטנטים – על ידי חיים סטפלמן, יליד ארה"ב. סטפלמן עלה לישראל בתחילת העשור כשבכיסו תואר מהנדס מכונות מטעם אוניברסיטת קולומביה בניו-יורק. תוך כמה שנים הפך לעורך פטנטים מוצלח.

בחודש נובמבר האחרון, לאחר 4 שנים כעורך פטנטים במשרד "לוצאטו את לוצאטו", יצא סטפלמן לשוק הפרטי והקים את חברת "אינבנטיב-סטפ" (Inventive-Step), תוך שהוא מנצל את היתרונות הבולטים שלו בתחום: ניסיון כמהנדס מוסמך; שליטה מוחלטת בשפה האנגלית, כולל מונחים מקצועיים-טכניים נדירים; רישיון לעיסוק כעורך פטנטים מטעם משרד המשפטים; וכן ישירות והוגנות. את היתרונות האלו הוא מציע לחברות, יזמים וממציאים העושים את צעדיהם הראשונים בתחום.

סטפלמן הוא מומחה בביצוע חיפושים ובכתיבת בקשות לרישום פטנטים במגוון רחב של תחומי טכנולוגיה וקניין רוחני, ובין קהל לקוחותיו נמנים חברות וממציאים מובילים וידועי שם. המשרד הראשי של חברת "אינבנטיב-סטפ" שוכן בבנין כלל במרכז ירושלים. ישנה אפשרות לתאם פגישות גם ברמת גן ובהרצליה.

סטפלמן הוא דירקטור בקרן "הרי וג'יין פישל", ארגון פילנטרופי אשר הוקם על ידי הרי פישל, סבי סבו, לפני כ-70 שנה. הקרן תורמת למוסדות שונים, בהם ישיבה-אוניברסיטה בארה"ב ומכון הרי פישל בירושלים.

בנוסף, סטפלמן הוא אחד משלושה חברי הוועד המייסד של גמ"ח המעניק הלוואות ללא ריבית לאנשים הקשורים לבית הכנסת "אהבת שלום", הפועל בשכונת מגוריו. בין לבין, סטפלמן נחשב למומחה בקרטה והוא בעל חגורה שחורה בשיטת "תורה דוג'ו".

קישורים:
לאתר האינטרנט של אינבנטיב-סטפ
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד