א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

למה בחירות? כובע

היכונו לקמפיין בחירות שיכלול מודעות על המרפסות, אנשים עומדים בצמתים ובידיהם שלטים, ומכוניות עם רמקולים שישמיעו ג'ינגלים. ויש גם שוחד בחירות. והכל בגלל שפרסטר חוגג עשור ל"ברנדולינו"

קמפיין המרפסות
קמפיין המרפסות


בימים הקרובים אתם עומדים להישאב לקדחת בחירות רעשנית ותוססת. לא, לא הקדימו את הבחירות לכנסת, וגם הבחירות לרשויות עוד רחוקות. מדובר בגימיק פרסומי בצורת "קמפיין בחירות" של "פרסטר כובעי איכות", כפי שבא לידי ביטוי במודעות, שלטי חוצות, סטיקרים, וכל מה שגורם להרגיש אווירת בחירות.

הקמפיין החדשני מגיע במלאת עשור שנים להופעתו של כובע היוקרה "ברנדולינו" שחולל מהפכה בתחום הכובעים, בציבור החרדי.

עם השנים העמידה פרסטר 9 דגמים שונים תחת המותג "ברנדולינו", ועכשיו מגיע הדגם העשירי לרגל העשור "סופר פרימה".

"הבטחנו – קיימנו" אומרים בפרסטר ובהשראה זו נולד "קמפיין הבחירות" אשר נועד להעביר את המסר שפרסטר לא מפסיקה לחדש ולהפתיע, הן בדגמי כובעים ואיכותם, מחירים אטרקטיביים והן בצורת הפרסום.

ישמיעו גצילום: ישמיעו ג
ישמיעו ג'ינגלים. רכבים במסע הבחירות

קמפיין הבחירות יכלול גימיקים לרוב. לדוגמא: קמפיין המרפסות של ברנדולינו. מדובר בכרזות מיוחדות אשר יחולקו על ידי 'סיירת ברנדולינו' וכן במטות פרסטר/חנויות ברחבי הארץ. את הכרזות וכן הסטיקרים המיוחדים תולים במרפסות הבית, על הרכב, על האופניים או על כל מקום בולט – והמתנה כבר בדרך.

סיירת ברנדולינו תערוך סיורים ברחבי השכונות ותחלק פרסים יקרי ערך למשתתפי המבצע כמו: אופניים, כובעי בר- מצווה, mp3 כשר ועוד.

נוכל לראות אנשים עומדים בצמתים ובידיהם שלטים כמו בהפגנות. מכוניות עם רמקולים יסובבו וישמיעו ג'ינגלים של פרסטר. הכרזות שעל הבתים יכריזו "ברנדולינו כובע מנצח", "ברנדולינו ראש וראשון", ו"בוחרים נציגות מנצחת בראש".

מדבקת בחירותצילום: מדבקת בחירות
מדבקת בחירות

הקמפיין משתלב היטב באווירת חג הפורים הבעל"ט, ובמסגרת זו, שכרה פרסטר מוניות שירות שיסובבו בחוצות הערים החרדיות ועליהם סטיקרים ושלטים. למרות "אווירת הבחירות" הפעם כולם מבינים שאין קואליציה ואין אופוזיציה. כולם בראש אחד. כולם בוחרים בכובע האיכותי "ברנדולינו".

ואם כבר בחירות, מדוע לא לחלק גם "שוחד בחירות"? לרגל הקמפיין המיוחד יוצאת פרסטר במבצע מיוחד - אחד מכל 10 רוכשים יקבל כובע מתנה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד