כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

גרינטק וגל פז כבר לא לבד

אלבומים שיצאו בארה"ב לזמרים מובילים, לא תמיד שווקו גם בישראל. מי שהתעניין במוסיקה משם נאלץ להרחיק מעבר לים או לבקש טובות מהדודים באמריקה, רננו מיוזיק תייבא את המוסיקה האמריקאית ארצה

יוסי גרין מארח: פנחס ודוד גבאי
יוסי גרין מארח: פנחס ודוד גבאי

חברות המוסיקה הפעילות בארץ (גרינטק, לחיים, הינדיק, נעם הפקות) מקיימות קשרים עסקיים עם מקבילותיהן מעבר לים. אולם, עד כה, אלבומים שיצאו בארה"ב לזמרים מובילים (ישראל ויליגר, שלומי דקס), לא תמיד גם הגיעו ושווקו בחנויות המוסיקה בישראל. מי שהתעניין במוסיקה משם ורצה לרכוש לעצמו אלבום חדש, נאלץ להרחיק מעבר לים או לבקש טובות מהדודים באמריקה....
כעת זה הולך להשתנות.

פנחס גבאי, ישראלי שהתגורר שנים רבות בארה"ב ועלה לארץ רק לפני חצי שנה הבין את החוסר והוא מציע פתרון יעיל. לאחרונה הקים את רננו מיוזיק, חברת הפצה שתייבא ארצה את האלבומים החדשים, סמוך למועד השקתם בחו"ל. כך, חברות ההפצה וחנויות המוסיקה בישראל ישווקו בזמן אמת את הכותרים המגיעים מחו"ל. לצד ייבוא אלבומים של אומנים וותיקים ומוכרים תייבא החברה החדשה לארץ גם אומנים חדשים ו/או בתחילת דרכם, שנמצאים בשלבי הפריצה לקהלי מאזינים בארה"ב ובישראל.

רננו מיוזיק מייצגת בישראל את האומנים דוד גבאי (לגביי, אמר דוד), יוסף חיים בלוך (נגינתי) איצי ספינר (You and I) ועוד. את הכותרים הראשונים ניתן יהיה למצוא בכל חנויות המוסיקה היהודית חסידית בע"ה עוד לפני פורים הבעל"ט.

את הטיפול התקשורתי ויחסי הציבור של החברה חדשה ייבצע משרד קובי סלע – יחסי ציבור כהלכה, המתמחה בהשקת כותרי מוסיקה חסידית ויהודית במדיה הישראלית והזרה. בין לקוחותיו נמנים אומנים רבים, חברת גרינטק, אלבומי מקהלות חסידיות וזמרים יהודיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד