א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

מאות השתתפו בכנס לחיזוק שדרות בבית שמש

הכנס נערך ביוזמת 'המטה העולמי להצלת העם והארץ'. נשאו דברים: הרב יעקב יוסף, הרב שלום בער וולפא ושורת דוברים מעיריית בית שמש

שולחן הכבוד באירוע
שולחן הכבוד באירוע

מאות אברכים ובחורים השתתפו בכנס למען 'שלימות הארץ' וחיזוק שדרות באולם הספורט לוין בבית שמש שארגן המטה העולמי להצלת העם והארץ יחד עם המחלקה לתרבות תורנית של עיריית בית שמש.

בארוע המרגש השתתפו ראשי ופרנסי העיר, אורחי הכבוד היו רבני המטה העולמי להצלת העם והארץ מרן הגאון הרב יעקב יוסף בנו בכורו של הראשל"צ הרב עובדיה יוסף והרב שלום דב וולפא שחיזקו את הקהל וקראו להאבק למען שלימות הארץ ולחזק את המתיישבים ביו"ש ירושלים ושדרות. הרב יעקב יוסף התמקד על ראייתו של הרבי מלובביץ' שחזה את הכל מראש עוד בזמן ההסכמים עם מצריים. הרב וולפא דיבר על בגידת המדינה בעקרון של שמירת הביטחון של עם ישראל ונהפכה בשנים האחרונות למשתפת פעולה עם האוייב.

הרב וולפא קרא לחזק את תושבי שדרות בקניות במקום ובמבצע ענק של משלוחי מנות למגורשים ותושבי שדרות. בארוע נאמו ודברו: מר שלום לרנר - סגן ראש עיריית בית שמש וממונה על תיק מורשת ישראל , הרב צבי הרטמן משפיע קהילת חב"ד ברמת בית שמש , הרב יהודה מדיזדה - חבר העיריה, הרב אליעזר ויינר שליח הרבי בבית שמש, הרב דן הלימי - אחראי על העירוב מטעם הרבנות בבית שמש , הרב אפריים יוליוס - מסייע רבות ופעיל למען שלימות הארץ , מר יהודה גור-אריה - דובר עיריית בית שמש , הרב יעקב יוסף , הרב משה אבוטבול מ"מ ראש העיר וחבר העירייה , הרב שלום דב וולפא . את הארוע הנחה בערוש בלינצקי והנעים את הערב הזמר אריאל זילבר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד