י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אלבום שני לדוד גבאי "אמר דוד"

אחרי "לגביי", אלבום הלהיטים הראשון, משיק דוד גבאי את האלבום החדש בשיתוף פעולה עם גדולי המוסיקאים החסידיים בעולם. להאזנה.

אמר דוד, משחק מילים עם שם הזמיר
אמר דוד, משחק מילים עם שם הזמיר

דוד גבאי, הזכור מהפקות שונות ובעיקר מאלבומו הראשון והמוצלח "לגביי", משיק בישראל ובארה"ב במקביל, את אלבומו השני אמר דוד. את הלחנים כתבו מיטב המלחינים בתחום המוסיקה החסידית כמו יוסי גרין, אלימלך בלומשטיין, ברוך לוין, אבי קולא, איצי וולדנר ודוד גבאי עצמו.

רשימת המעבדים שמשתפת פעולה באלבום הזה, מהפכנית: ישראל לאם, לייב יעקב ריגלר, אבריימי G, החצוצרן דני פלאם ומעבד לא שגרתי בתחום המוסיקה הזאת – יונתן רזאל. גיוון המעבדים הביא לעושר בסגנון, מה שיאפשר לכל אחד למצוא את הלהיט האישי שלו. אבי ניומארק המפיק אומר, כי המטרה שהוצבה הייתה ליצור אלבום שיתאים לכל אוהבי המוזיקה החסידית יהודית", המטרה שהוצבה – הושגה ללא ספק.

האלבום הוקלט בכמה מדינות, הנגנים המשתתפים ב אמר דוד, הם נגנים מהשורה הראשונה. בהפקה הזאת מנגנת תזמורת סימפונית לא קטנה של כלי מיתר בניהולו המוסיקאלי המבריק של יונתן רזאל. כמו באלבומו הקודם, מקפיד גבאי לבחור למילות השירים פסוקים ומדרשים לא שגרתיים. גם המנגינות שנכתבו והותאמו למילים, מרגשות ומסעירות. הן מתחברות היטב והאזנה לאלבום החדש מסתכמת כחוויה רוחנית יהודית.

גבאי (25) נשוי ואב לארבעה בנים מתגורר בארה"ב ולומד בכולל בלייקווד, האלבום הנוכחי ממצב אותו ברשימת היוצרים החשובים של המוסיקה היהודית בארה"ב.

הפצה בישראל: רננו מיוזיק

קישורים:
להאזנה ל'הגומל'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד