י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'איחוד הצלה' ערכה 'שבת גיבוש' למתנדביה מאלעד

עשרות מתנדבי 'איחוד הצלה' מאלעד יצאו לשבת התרעננות בחסות הנהלת הארגון. בשבת השתתף גם ראש עיריית אלעד צביקה כהן שאמר למתנדבים: "הלוואי יהי חלקי עימכם"

'איחוד הצלה' ערכה 'שבת גיבוש' למתנדביה מאלעד

ראש עיריית אלעד צביקה כהן השתתף עם בני משפחתו בשבת האחרונה, בשבת הגיבוש והאחדות שנערכה למתנדבי "איחוד הצלה" מאלעד. שבת הגיבוש נערכה בצפון הארץ כאשר עשרות המתנדבים מאלעד שמטפלים בכל ימות השנה במקרי חירום טראגיים, יצאו לשבת נופש והתרעננות בחסות הנהלת הארגון הארצית ובסיוע עיריית אלעד.

במהלך השבת נשא דברים יו"ר "איחוד הצלה" הרב זאב קשש ששיבח את המתנדבים מאלעד על אחדותם המופלאה ועל נחישותם בעשיית מלאכת הקודש, הצלת נפשות. כמו"כ נשא דברים ראש העיר צבי כהן שאמר כי המתנדבים מעירו נותנים את כל כולם למען התושבים ולכבוד הוא לו להשתתף בשבת האחדות של המתנדבים, "ולוואי יהי חלקי עימכם".

אחראי "איחוד הצלה" אלעד בנימין מיצמכר שיזם את השבת, סיפר בסיומה כי למרות שנותרו ארבעה כוננים בעיר על מנת שיטפלו במקרי חירום אם יתרחשו, בשבת האחרונה ב"ה לא אירע אף מקרה חירום באלעד.

המתנדבים הרבים יצאו מהשבת בתחושת אחדות ושליחות להמשך מלאכת הקודש זכו במהלך השבת לקבל תשורות נאות מחברות רבות במשק שבחרו להשתתף בגיבושם ובמתן הערכה למתנדבים על מלאכתם היום יומית הקשה למען רווחת התושבים ולהצלת חיי אדם בכל ימות השנה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד