י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מבצע התרמת דם נערך בסניף 'מזרחי-טפחות' בגאולה

הגברים תרמו דם על מיטות שהוצבו בסניף, וניידות של מד"א הוצבו בחוץ לנשים שבאו לתרום. במסגרת המבצע, שערכו מתנדבי 'לב מלכה', נאספו 570 מנות דם מתורמים

מנכ"ל מזרחי-טפחות אלי יונס נערך לתרומת דם. צילום: יח"צ
מנכ"ל מזרחי-טפחות אלי יונס נערך לתרומת דם. צילום: יח"צ

המבצע השנתי המשותף לסניף 'מזרחי-טפחות' בשכונת גאולה בירושלים ולעמותת "לב מלכה" נחל גם השנה הצלחה רבה.

כמדי שנה בתקופה הזו, מיד בתום יום העבודה – בשעה 2 אחר הצהריים, הפך סניף הבנק ל"אתר התרמת דם" ומאות רבות מתושבי השכונה והסביבה כולה החלו לנהור אליו.

למעלה מ-25 המיטות שפוזרו בשלוש הקומות של הסניף שימשו כמעין "מיטה חמה", כשבכל רגע נתון שכב עליהם תורם דם. הנשים, שאף הן הגיעו בהמוניהן הוזמנו לתרום בתוך שתי ניידות של מד"א שחנו מחוץ לסניף. על מלאכת הקודש של הכוונת התורמים והדרכתם ניצחו מנהל הסניף יוסי וייס וצוות העובדים שלו, מתנדבי "לב מלכה" ובראשם הרב הברמן ואנשי מד"א.

בשעות הערב המאוחרות הגיע לסניף מנכ"ל מזרחי-טפחות אלי יונס, שהביע התפעלות רבה מן ההתגייסות וההירתמות של מאות תושבים מגאולה והסביבה, שהיו מוכנים להמתין זמן רב על מנת לתרום דם. לאחר שסייר במקום ושוחח עם המארגנים ועם תורמים רבים, ביקש יונס בעצמו לתרום דם, ולהצטרף באופן אישי ליוזמה הברוכה.

בסיומו של המבצע, בשעות הלילה המאוחרות התברר, כי ההיענות המוגברת של התושבים לקריאה לבוא ולתרום דם קבעה שיא חדש במספר מנות הדם שנאספו במבצע: כ-570 מנות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד