י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סקר 'מותגים': 73 אחוז נגד נסיגה מיהודה ושומרון

על פי נתוני הסקר, 95% מהציבור החרדי ו-91% מהציבור הדתי - מתנגדים לנסיגה. בציבור החילוני, רק 57% מתנגדים. הרב וולפא: "הסקר מוכיח שהציבור חכם"

הציבור לא רוצה חויה חוזרת. ההתנתקות מעזה
הציבור לא רוצה חויה חוזרת. ההתנתקות מעזה

סקר 'מותגים' בדק במהלך החודש האחרון את עמדת הציבור בישראל בענין המשך תהליך הנסיגות מיהודה ושומרון, לאור התהליכים האחרונים. שאלת הסקר הייתה "האם בעקבות תוצאות תהליך ההתנתקות מחבל עזה הנך בעד המשך הנסיגה מיהודה ושומרון או נגד". 64.9 ענו שהם נגד המשך הנסיגה, 23.9. אמרו שהם בעד המשך הנסיגה. השאר לא ענו או סרבו.

מפילוח התשובות של הלא יודעים והמסרבים, עולה, שלמעלה מ-73 אחוזים מתושבי ישראל מתנגדים להמשך הנסיגות ביהודה ושומרון ו- 26.9 בעד המשך הנסיגות.

סקר מותגים פילח גם את התוצאות לפי מגזרים. בציבור החרדי 95 אחוזים מתנגדים להמשך הנסיגות, בציבור הדתי 90.9 אחוז מתנגדים, בציבור המסורתי 82 אחוזים, ובציבור החילוני מתנגדים 57 אחוז להמשך הנסיגות.

הסקר נערך בקרב 500 איש ומהווה מדגם מייצג לציבור היהודי. טעות הדגימה 4.5 אחוז. הקר הוזמן על ידי המטה העולמי להצלת העם והארץ.

יו"ר המטה העולמי הרב שלום דב וולפא אומר בעקבות הסקר: "מוכח שהציבור חכם דיו כדי להבין את הסכנות הגלומות בנסיגה, וזה צריך להמריץ את נאמני ארץ ישראל לפעול ולהשפיע, ולתת אלטרנטיבה אמיתית של שלימות העם והארץ, מול מדיניות הממשלה שהובילה להרס ושכול".

"הנתונים במגזר החילוני מראים, שעל אף האחוז הגבוה השולל את הנסיגות, יש עדיין הרבה מה לעבוד ולמקד את ההסברה לאותו ציבור הנתון לשטיפת מח קטלנית של התקשורת ושל גורמי הרס עצמי רדיקאליים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד