ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

'פרסטר' פתחה סניף חדש בלב בני ברק

סניף נוסף לרשת כובעי פרסטר בבני ברק. הסניף, ברח' רבי עקיבא נהנה מנגישות גבוהה ומצטרף לסניף הותיק ברח' חזון איש בעיר

ר' יצחק פרסטר בקביעת מזוזה בחנות
ר' יצחק פרסטר בקביעת מזוזה בחנות

רשת "פרסטר כובעי איכות" מתרחבת ופותחת סניף חדש בבני ברק, בלב מרכז העסקים של העיר ברח' רבי עקיבא סמוך לגן ורשא. סניף זה מצטרף לסניף הוותיק של "פרסטר" בעיר, ברחוב חזון איש סמוך ל"בית הרופאים". הסניף החדש נהנה מנגישות רבה יותר לכלל הציבור וכן משירות אדיב ומקצועי.

חברת "פרסטר כובעי איכות" עוסקת ומתמחה בענף הכובעים כ-96 שנה, ונהנית ממעגל לקוחות אדיר בארץ ובעולם. גם בסניף החדש, כמו בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ניתן להשיג את כל סוגי הכובעים והמותגים המובילים, וכמובן את ה'יהלום שבכתר' - המותג ברנדולינו. כמו כן ישנה אפשרות לתיקון, ניקוי ושדרוג של כובעים וכן החלפת עיטורים וסרטים של כובעי פרסטר. בסניף החדש ימתינו ללקוחות צוות אדיב ומנוסה עם שירות מעולה.

ר' יצחק פרסטר, מבעלי רשת 'פרסטר' אומר, כי פתיחת הסניף החדש באה לאור ביקוש גדול לכובעי "פרסטר, והוא חלק מאסטרטגיה כוללת להרחיב את פעילות הרשת בציבור החרדי בכלל ואת מותג 'ברנדולינו' בפרט. לדבריו, הסניף החדש הנהנה ממיקום מעולה בעיר בני ברק ייתן מענה לציבור גדול המבקש לרכוש את כובעי האיכות מבית "פרסטר".

"פרסטר כובעי איכות" עשתה לאחרונה מספר צעדים בשיפור השירות ללקוחות, כמו פתיחת חנות הקונספט למותגי כובעים "פרסטייל", במסגרתה הרחיבה את ליין אביזרי האופנה של 'ברנדולינו' גם לעניבות, חפתים וחגורות. ב"פרסטר" מציינים בימים אלו עשור שנים להופעת כובע ה'ברנדולינו' אשר חולל מהפכה בענף הכובעים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד