כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

קידי שיק מציגה: כך תסדרו את ארונות הבגדים לפסח

ההכנות לערב פסח, הנקיונות וארגון ארונות הבגדים, הם אתגר לא פשוט עבור כל אמא. מירי שניאורסון, מנכ"לית 'קידי שיק', עושה לכם סדר בבלגן

קידי שיק מציגה: כך תסדרו את ארונות הבגדים לפסח

ההכנות לפסח בעיצומן וביניהן מלאכת ארגון ארונות בגדי הילדים וניקיונן. עבודה הנעשית בערב פסח, ודורשת מכל אמא לנצל טוב יותר את עמידותם של הבגדים ולהעברתם בבוא העת לאחים ולאחיות הקטנים. ארגון ארונות הבגדים, כמו גם ההכנות ומלאכת הניקיונות לפסח מהווה עבור כל אמא אתגר לא פשוט.

מירי שניאורסון, מנכ"לית רשת בגדי הילדים "קידי שיק", מציעה שיטות עבודה שיקלו עליכן את הסידור והארגון בצורה נוחה, מהירה ופרקטית:

*לפני מיון הבגדים יש לפנות את המדפים, לנצל את ההזדמנות ולנקות מאבק באמצעות העברת סמרטוט לח את הארונות מבפנים ולפני החזרת הבגדים החדשים למקומן, לנגב בבד יבש.

*מיון בגדי הילדים זו גם ההזדמנות שלנו לנפות מהבית את מה שכבר לא ישמש את הילדים – הארון הוא לא מחסן! המיון מתחלק ל-3 קבוצות:

1. הבגדים שיהפכו לסמרטוטים – כל מה שקרוע ומוכתם באופן שאי אפשר ללבוש אותם יותר.

2. הבגדים שיעברו לתרומה – בגדים שילדינו הקטנים כבר לא יוכלו ללבוש, בגדים שלא נראים במיטבם אך ישמשו ילדים אחרים כבגדים יומיומיים לגן וכיו"ב.

3. בגדים שישמשו את ילדינו לעונות הבאות – בגדים אלו נמיין לפי מידות בפרמטרים של בגדי יום חול ובגדי שבת. הבגדים שיש סבירות שהילדים ילבשו בעונה הקרובה נשאיר בארון, את אלו שלא – נארוז ונסמן לאילו גילאים הם מיועדים ולאיזו עונה, ונעלה למדף גבוה יותר בארון.

*תמיד מומלץ לשמור בארון מספר פריטים מהעונה החולפת ליום או ערב קריר.

*סידור המדפים לעונה הקרובה: חשוב להקפיד על ערימות נפרדות לסוגים השונים של הבגדים: גופיות, פיג'מות, בגדי חול, בגדי שבת וכיו"ב, כשבמדפים הנגישים יותר רצוי להניח את בגדי היומיום.

*מיינתם, סידרתם, ניקיתם וכיבסתם, זה הזמן לפנק את הילדים וגם אתכם ביציאה משותפת לחנות קידישיק הקרובה, בכדי להתרשם מהקולקציה החדשה והייחודית שממתינה לכן על המדפים, ולהלביש את הילדים כבני מלכים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד