א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

רשת אופנה חדשה לנשים וצעירות חרדיות

לצניעות יש טעם טוב, מתברר. רשת אופנה חדשה לנשים דתיות וחרדיות נולדה תחת השם המסקרן "Mekimi". הרשת השיקה ארבע חנויות.

 החנות בגבעת שמואל Mekimi
החנות בגבעת שמואל Mekimi

במבנה אוטנטי ומחודש על גבול יפו ת"א, בין עשרות חנויות ובתי עסק לאופנה וביגוד, בולט סטודיו אחד שונה, מיוחד, עם תכולה צבעונית ומסקרנת. סמטת שלוש הקטנה, מאכלסת את הסטודיו והמשרדים הראשיים של Mekimi, רשת אופנה חדשה לצעירות.

בימים אלה מושקת הרשת ונקבעו המזוזות בארבע הסניפים הראשונים של Mekimi – ירושלים, גבעת שמואל, אשקלון ות"א. בעלי הרשת הם האחים ביטון שעלו ארצה מדרום אמריקה ועוסקים כבר שנים רבות בייצור טקסטיל. החברה מייצרת בחו"ל מותגים בינלאומיים יוקרתיים כמו Oscar De La Renta ואחרים. כעת החליטו האחים להקים בארץ מותג אופנה חדש וצנוע, Mekimi, המאופיין בקולקציה בעיצובים יוקרתיים, בגוונים מעודכנים המתאימים לכל אחת ביומיום השוטף, ימים טובים, אירועים ובשמחות.


שי-לי הלאלי-כהן בוגרת שנקר, לשעבר המעצבת ראשית של רנואר נשים, היא המעצבת הראשית של Mekimi. במשך חצי שנה הכינה ועיצבה שי-לי את קולקציית אביב- קיץ 2008. הקולקציה תוססת וכוללת את כל הצבעים, המודלים והטרנדים שיתנו את הכותרת האופנתית בקיץ הקרוב.

מגמות העיצוב המנחות את הקולקציה החדשה הן רוח נשית, צבעונית ורעננה. היא תאפשר ללובשת אותה להיראות זוהרת אופנתית ומעודכנת. עיצוב הבגדים מתאפיין בקווים נקיים, לעיתים קונטרסטיים, בשילוב של דפוסים גיאומטריים על מגוון רחב של בדים כמו- כותנה, סאטן, וואל וסריג.


הקו של Mekimi ייחודי ובנוי באופן המאפשר לך הופעה מלאה. הקולקציה מודולארית וניתנת לשילובים שונים במגוון צבעים ודפוסים היוצרים מראה ייחודי. הצבעים השולטים בקיץ הקרוב הם ירוק על גווניו, שילוב של ירוק אפור וכחול ג'ינס, כתום חום וקרם ואיך לא, סגול כהה עד סגול ענברי דרך הבורדו והחום. הבגדים לאירועים מתבססים על שחור יוקרתי, אפור עכבר וגווני ביניים מבריקים.

עשרות פריטים בקולקציה: חצאיות, חולצות, שמלות וז'קטים, כולם בגזרות היוצרות מראה של אישה מצליחה הבטוחה בעצמה.

טווח המחירים ב Mekimi:
חצאיות: החל מ- 169 ש"ח עד- 299 ש"ח
חולצות: החל מ- 50 ש"ח עד- 179 ש"ח
שמלות: החל מ- 169 ש"ח עד- 299 ש"ח
ז'קטים: החל מ- 129 ש"ח עד- 239 ש"ח

רשימת הסניפים:
גבעת שמואל - רחוב ויצמן 2 (ליד דיסקרט)
ירושלים – רחוב כנפי נשרים 24
אשקלון – רח' אלי כהן 46
תל אביב – משרדים ראשיים: פינת סמטת שלוש 15 טל: 03/5103337

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד