א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

השלב הראשון בחרם על 'שפע שוק' יוצא לדרך

פרסום ראשון: הגרי"ש אלישיב והאדמו"ר מגור חתמו הבוקר על קריאה להחרים את הרשת. המסמך יוכנס לכספת בשלב זה. 'שפע שוק' ביטלה את קמפיין הפרסום לחג הפסח

סניפים שוממים. שפע שוק
סניפים שוממים. שפע שוק

פרשת 'AM;PM' וחילול השבת צוברת תאוצה. הגרי"ש אלישיב שליט"א והאדמו"ר מגור שליט"א חתמו על כרוז הקורא לציבור להימנע מכניסה ורכישה ברשת 'שפע שוק'.

הרב יצחק גולדקנופף סיפר לכתב 'בחדרי חרדים', כי הגרי"ש והאדמו"ר מגור שוחחו הבוקר בטלפון "בשעה 7:07 בבוקר", וסיכמו לחתום במשותף על הקריאה להחרים את רשת שפע שוק.

"כרגע, הכרוז מועבר לחתימה אצל הרב שטיינמן שליט"א, האדמו"ר מבעלז שליט"א, וגדולי ישראל נוספים" אומר הרב גולדקנופף, ומוסיף: "המסמך לא יוצג לציבור בשלב זה, והוא יכנס לכספת. כאיום חד-משמעי וברור לרשת 'הריבוע הכחול' מה ייעשה אם לא תחזור בה ותפסיק את חילולי השבת".

הוא הוסיף כי "דבר קיומו של המסמך יפורסם בציבור, אולם לא תוכנו. העתק יועבר להנהלת הרשת הסוררת, על מנת שתבין במה מדובר".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי התקיימו ויכוחים על הניסוח המדוייק במסמך; האם לכתוב 'חרם' או 'להימנע', כשלבסוף הוכרע הכף לטובת האופציה השניהף הרכה יותר.

יצויין, כי סניפי 'שפע שוק' באיזורים החרדיים, רשמו ירידה דרסטית במכירות מאז התפוצצה הפרשה. רשת 'שפע שוק' אף הקפיאה את הקמפיין לחג הפסח שתוכנן להתפרסם בעיתונות החרדית. שווי הקמפיין שבוטל - 1.2 מליון שקל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 137 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד