כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ח"כ מאיר פרוש סייר ב'גבעת זאב החדשה'

הח"כ ערך השבוע סיור במקום, לעמוד על קצב הבניה. במהלך הסיור אמר: "ארתם להביא קבוצות חסידיות להתגורר במקום". קודם לכן הוא נפגש עם ראש מועצת גבעת זאב וסגנו.

נביא חצרות חסידיות. מאיר פרוש בסיור בשטח
נביא חצרות חסידיות. מאיר פרוש בסיור בשטח

סגן שר השיכון לשעבר, ח"כ הרב מאיר פרוש, ביקר השבוע באתר הבניה ב'גבעת זאב החדשה' הנמצאת היום במוקד ההתעניינות של רוכשי הדירות בקרב הציבור החרדי בארץ. ח"כ פרוש שבמשך עשרות שנות פעילות מלווה את נושא מצוקת הדיור המגזר החרדי, הגיע לשטח כדי לעמוד מקרוב על התקדמות הבניה במקום.

כהכנה לביקור, נפגש ח"כ פרוש עם ראש מועצת גבעת זאב מר עמוס טרטמן, וסגנו מר יוסי אברהמי, לשיחה מקדימה על הפרויקט הגדול המוקם בשטח המועצה. במהלך הפגישה סקר ראש המועצה בפני חבר הכנסת את ההליך המסודר של מתן אישורים לבניה, את הקצאות שטח למבנים ציבוריים, וכן את ההתגייסות הכללית של המועצה לטובת הפרויקט.

"הפרויקט נבנה בדרך המלך וכל מכשול בירוקראטי כזה או אחר שיווצר - אנו נפעל להסירו ונעמוד לעזרת הקבלנים בכל בקשה או מכשול בירוקרטי בכדי שהבנייה תושלם במהירות", אמר ראש המועצה והדגיש, כי המועצה רואה חשיבות רבה בשכונת 'גבעת זאב החדשה'. כמו כן, הביע את הערכתו לחברת 'חיש נופי ישראל' שיזמה את הפרויקט. "לחנוך קס, מנכ"ל החברה יש אצלנו אוזן קשבת, והמועצה תפעל ככל יכולתה לטובת השכונה החדשה", הוסיף.

יומה מבורכת. מאיר פרוש וחנוך קס עם ראש מועצת גבעת זאב צילום: יומה מבורכת. מאיר פרוש וחנוך קס עם ראש מועצת גבעת זאב
יומה מבורכת. מאיר פרוש וחנוך קס עם ראש מועצת גבעת זאב

ח"כ פרוש הזכיר, כי רעיון ההקמה של שכונת גבעת זאב החדשה נרקם בתפקידו הקודם כסגן שר השיכון: "אני שמח שיוזמה מבורכת שהחלה אז, קורמת עור וגידים לטובת כלל הציבור החרדי".

בסיום הפגישה ירדו ח"כ מאיר פרוש וסגן ראש המועצה מר יוסי אבהרמי אל השטח, מלווים ביזם חנוך קס, מנכ"ל חברת 'חיש נופי ישראל', המשווקת את הפרויקט. הנוכחים התפעלו מהמתחם הענק הרוחש כלי עבודה ועשרות פועלים העובדים באינטנסיביות ובמרץ להקמת השכונה.

ח"כ פרוש הביע את התפעלותו מהקצב המואץ של בניית השכונה ומהקרבה המיידית לירושלים. הוא הוסיף, כי יירתם למען הבאת חצרות חסידיות בולטות באופן מאורגן שיקבעו את משכנם בשכונה.

ר' חנוך קס הודה לח"כ פרוש על הסיור ועל מאמציו להביא להתאמת מושלמת של מבני הציבור לכלל האוכלוסייה, כולל תכנון מבני שטיבלאך עבור הציבור החסידי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד