ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

קרן ההשקעות החרדית מחפשת מים בדלק

קרן ההשקעות החרדית 'בשלווה', שבבעלות יוסף בוימגרטן השקיעה כמיליון שקל בחברת וריפיול. בוימגרטן פועל בשיטת הסינדיקציה: מגייס עשרות משקיעים חרדים

יוסף בוימגרטן
יוסף בוימגרטן

קרן ההשקעות החרדית בשלווה, שבבעלות איש העסקים יוסף בוימגרטן, חתמה על חוזה להשקעה של כ-‭1.1‬ מיליון שקל בחברת ההיי-טק החדשה וריפיול ‭(Verifuel)‬ שהקים איש העסקים אביב צידון. ההשקעה היא לפי שווי חברה של כ-7 מיליון שקל. החברה החדשה מתמחה בפיתוח חיישני בטיחות לתעופה האזרחית העולמית, והיא החברה־הבת של וירטיודסנס, השייכת אף היא לצידון. כך מדווח 'עסקים'.

החיישן האופטי שפיתחה וריפיול נועד לפתור את אחת הבעיות החמורות ביותר בתעופה האזרחית בעולם - הקושי לזהות הימצאות מסוכנת של מים במכל הדלק של המטוס.

כיום, נאלצים הטייסים וצוותי הקרקע לאתר הימצאות מים במכלי הדלק באמצעות הראייה בלבד. בחברה מציינים כי החיישן האופטי החדש מסוגל לאתר הימצאות מים בדלק גם בכמות מזערית, ואפשר להרכיב אותו על גבי מבחנות הבדיקה הבינלאומיות שבהן משתמשים הטייסים וצוותי הקרקע. החיישן נמצא כעת בשלבי פיתוח אחרונים, ובחודשים הקרובים הוא ייצא לשוק.

קרן בשלווה של יוסף בוימגרטן פועלת בשיטת הסינדיקציה - בוימגרטן מגייס עשרות רבות של משקיעים חרדים, כאשר כל אחד מהם משקיע כמה עשרות אלפי דולרים, כך שבסך הכל מצטברת השקעה גדולה יחסית. בוימגרטן ל'עסקים': “למרות שעדיין לא סיימנו לגייס את כל המשקיעים, החלטנו לחתום על העיסקה עם וריפיול מכיוון שאנו מאמינים גם באיכות המוצרים שתייצר החברה וגם באיכות האנשים שעובדים בה‭.”
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד