ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

בעלי 'שניב' רכשו את אחזקות 'סנו' בחברה

יו"ר דירקטוריון 'שניב': "שמחים שההתדיינות המשפטית מול סנו הגיעה לסיומה בהסכמת כל הצדדים. אנחנו מאמינים בפוטנציאל החברה ונמשיך לשרת את הציבור החרדי"

מוצרי שניב
מוצרי שניב


משפחות ברנט ולקס, בעלי מניות בחברת שניב תעשיות נייר בע"מ, בעלת המפעל השני בגודלו בישראל לייצור נייר, מימשו את האופציה לרכישת אחזקות סנו בחברה שניתנה להם במסגרת הסדר הפשרה אליו הגיעו הצדדים במהלך גישור.

ברנט ולקס רכשו את מניות סנו בחברה (כ-40%) ב-23 מיליון שקל. לאחר הרכישה, משפחת ברנט ומשפחת לקס יחזיקו מעל ל-85% בשניב.

הסדר הפשרה האמור הושג במסגרת הליכי גישור אצל עורך דין חיים סאמט, ומביא לידי סיום את ההליכים המשפטיים התלויים ועומדים בין סנו, שניב ומשפחות ברנט ולקס. עורכי הדין עופר לוי ויחיאל כשר ממשרד פרופ' יובל לוי ושות' ייצגו את שניב ואת הרוכשים. את סנו ייצגו עורכי הדין חגי דורון וגיא פירר ממשרד ש. הורביץ ושות'.

שניב היא החברה היצרנית השנייה בגדולה לנייר הגולמי הביתי בארץ, והיא פופולארית מאד בקרב משקי הבית בציבור החרדי, בשל שמירת השבת הקפדנית של המפעל וההכשר המהודר לפסח של בד"צ העדה החרדית.

שניב עומדת על כושר ייצור של כ-30 אלף טון בשנה, ובעלת נתח שוק של למעלה מ-10% במוצרים מוגמרים. שניב החלה את פעילותה בשוק רשתות השיווק הקמעוניות בישראל לפני למעלה משנה, בין השאר עם מותג הפרימיום "LOVELY". מפעל החברה ממוקם באופקים ומעסיק כ-160 עובדים.

לאור מימוש האופציה לרכישת אחזקות סנו בחברה, אומר אברהם ברנט, יו"ר דירקטוריון שניב: "אנחנו שמחים שההתדיינות המשפטית הגיעה לסיומה בהסדר פשרה בהסכמת כל הצדדים. אנחנו מאמינים בחברה, בפוטנציאל וביכולת שלה ובטוחים שסיום התהליך המשפטי ישפר את יכולתה של החברה להמשיך ולהגדיל את עסקיה ואת רווחיותה. זו הזדמנות עסקית טובה ואנו מתכוונים לקדם שיתופי פעולה בתחומי הפעילות של החברה, ולהמשיך את הקשר הפורה שלנו עם קהל לקוחותינו הגדול בקרב הציבור החרדי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד