א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

ראש העיר אלעד לתושבים: קניות? בתוך אלעד

צביקה כהן יוצא בקריאה לתושבי העיר: "יש להמשיך ולעודד את הקניות בתוך אלעד". לדבריו, קניות רבות עדיין נערכות מחוץ לאלעד והדבר פוגע בכלכלת העיר

צבי כהן
צבי כהן


העיר החרדית אלעד מתפתחת בקצב מואץ ומעורר התפעלות. עם זאת, כמו בכל עיר חדשה, תחום העסקים המקומיים זקוק לתנופה רבה יותר. זה זמן רב שראש העיר, הרב צביקה כהן, קורא להגברת המודעות של תושבי העיר לערוך את קניותיהם בבתי העסק המקומיים ולא מחוץ לעיר.

העיר אלעד משופעת בבתי עסק בכל התחומים ומציעה לתושבים את כל צרכיהם, תוך היצע מגוון וגדול. דא עקא, שרבים מתושבי העיר, אולי מתוך הרגל, ממשיכים לערוך את קניותיהם בערים אחרות והדבר פוגע בכלכלת העיר ובפרנסתם של בעלי העסקים באלעד.

"עדיין כמות גדולה של קניות לא מבוצעת בעיר", אומר ראש העיר. "צריך לזכור שקניות בתוך העיר מניעים את גלגלי הכלכלה העירונית קדימה לתועלת כלל תושבי העיר".

בתשובה לשאלה, האם המחירים באלעד גבוהים יותר ממקומות אחרים, אומר ראש העיר כי הדבר איננו מדויק. "המחירים בבני ברק אינם יותר זולים. צריך לזכור שהרוכשים באלעד נהנים גם משירות טוב יותר, ליד הבית. בנוסף, ככל שהקניות בתוך העיר יגברו מחירי המוצרים ירדו, כי בעלי העסקים יוכלו לערוך מו"מ טובים יותר מול הספקים ולהוריד מחירים".

כחלק ממאמצי ראש העיר לעודד את התעסוקה בעיר, ציין הרב צביקה כהן לשבח את חברת הבניה "רייסדור", על המבצע המוצלח "צאו והתפרנסו זה מזה" שנערך בערב פסח ועורר הדים רבים.

במסגרת המבצע שיזם יקי רייסנר, מנכ"ל "רייסדור", הוצע לבעלי העסקים פרסום חינם בעיתונות המקומית כדי לעודד את ציבור תושבי העיר לערוך את קניותיהם בתוך העיר. עשרות מכתבי התודה מבעלי העסקים שזרמו למשרדי החברה הבהירו, כי הנושא נמצא במוקד תשומת הלב של בעלי העסקים בעיר.

"המהלך של עידוד העסקים המקומיים אותה נקטה חברת רייסדור הוא דוגמא מובהקת לחברה שטובת הציבור לנגד עיניה, וברצונה לתרום לקהילה בה היא עובדת וחיה", אמר ראש העיר. "חשוב שנפנים כולנו את המסר שעולה מקמפיין חשוב זה, דבר שיניע את כלכלת העיר כולה ויהווה מנוף לצמיחת העיר ושגשוגה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד